یک فیلم توقیفی دیگر نیز اکران می‌شود!

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم «عصبانی نیستم» خبر داد و گفت: این فیلم از 29 آذرماه در گروه آزاد اکران می شود.

غلامرضا فرجی درباره آخرین مصوبات شورای صنفی نمایش به خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز گفت: قرارداد فیلم «عصبانی نیستم» برای نمایش عمومی از 29 آذر ثبت شد و این فیلم در گروه آزاد اکران خواهد شد.

«عصبانی نیستم» دومین تجربه فیلمسازی رضا درمیشیان است که پس از نمایش در سی و دومین جشنواره‌ی فیلم فجر توقیف و از چرخه اکران باز ماند.

این فیلم با بازی نوید محمدزاده و باران کوثری داستان یک دانشجوی ستاره دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش را از دست ندهد.

وی همچنین درباره نمایش فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» دیگر فیلم توقیفی که خبر از نمایش آن نیز هفته گذشته رسانه ای شد، اظهار داشت: این فیلم به کارگردانی محسن امیریوسفی برای ثبت در شورای پروانه نمایش هنوز ارائه نشده است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش دربار دیگر مصوبات شورا، گفت: فیلم «آینه بغل» به جای «انزوا» از روز چهارشنبه 15 آذرماه در گروه سینمایی استقلال اکران می‌شود و فیلم «خفگی» هم فقط در سرگروه زندگی تعویض خواهد شد اما اکران «انزوا» و «خفگی» در زیرگروه‌های خود ادامه خواهد داشت.

فرجی خاطرنشان کرد: همچنین در سرگروه «زندگی» پس از «خفگی» به کارگردانی فریدون جیرانی فیلم «شکلاتی» اکران خواهد شد و «فهرست مقدس» ویژه مدارس، در نوبت صبح در گروه آزاد به نمایش عمومی در خواهد آمد.

501

کد خبر: 880059

وب گردی

وب گردی