جلالی: آیا پنالتی‌های بعدی هم مثل بازی با استقلال پس گرفته می‌شود؟/ هیچ‌کس صبر پیکان را ندید

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: آیا در مسابقات آینده هم پنالتی‌ها مثل دیدار با استقلال پس گرفته خواهند شد؟

به گزارش ایسکانیوز، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهارداشت: یک اتفاق نادر در بازی قبلی ما مقابل استقلال افتاد که داور پنالتی ما را برگرداند و همه هم از این داور تمجید کردند. من هم مخالفتی با این ندارم زیرا وقتی چیزی که مستحقش نیستم را نمی‌خواهم. اما اگر این اتفاق در هر تیم دیگری اتفاق می‌افتاد تمام می‌شد.

جلالی ادامه داد: کسی رفتار صبورانه تیم پیکان را ندید ومن از خود کمیته داوران می‌پرسم آیا پنالتی‌هایی که تاکنون درست نبوده هم پس گرفته شده و آیا پنالتی‌هایی که در آینده رخ خواهند داد را هم دوباره پس گرفته می‌شود؟

سرمربی پیکان با اشاره به شکایت این باشگاه از این اتفاقات عنوان کرد: ما به فدراسیون فوتبال نامه نوشته‌ایم و شکایت کرده‌ایم. من در کنار زمین حضور داشتم و می‌دیدم که چگونه ۶-۷ نفر در کنار زمین می‌دوند که به داور برسانند پنالتی که اعلام کرده درست نبوده، هرچند که داور اصلی اعتقاد داشت آن صحنه پنالتی بود و پنالتی هم اعلام کرد. به هر حال امیدوارم همیشه همه چیز منصفانه پیش برود و باز هم به داوران بگویم پنالتی برگردد.

وی در مورد شرایط تیمش گفت: پیکان شرایط خوبی دارد، همه دیدند که مقابل استقلال بازی خوب و شایسته‌ای انجام دادیم. فرصت تمرین کم بوده و فکر می‌کنم ان‌شاءالله فردا بازی خوبی انجام بدهیم.

جلالی در مورد اینکه رئیس کمیته داوران هم از عدم تمرکز داور بازی پیکان و استقلال انتقاد کرده است، گفت: بله، آیا پنالتی‌های دیگر هم اینگونه تغییر می‌کند.

وی در مورد تقابل با سایپا که تیم سابق خودش بوده اظهار داشت: سایپا تیم جوان و خوبی است و بازی سنگینی مقابل این تیم خواهیم داشت و تیم ما هم شرایط خوبی دارد.

602

کد خبر: 880102

وب گردی

وب گردی