دایی: تصمیمات کمیته انضباطی یک‌طرفه است/ فقط پول می‌گیرند تا شکایت ثبت کنند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تصمیمات کمیته انضباطی یک‌طرفه است؛ آنها بدون دعوت از بازیکنان و مربیان، فقط پول می‌گیرند تا شکایت ثبت کنند.

به گزارش ایسکانیوز، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا که با تأخیر ۱۰ دقیقه‌ای در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل پیکان حاضر شد، اظهارداشت: آخرین بازی نیم‌فصل است، امیدوارم با یک نتیجه خوب نیم‌فصل را تمام کنیم. چند مصدوم و محروم داریم که سعی می‌کنیم از جوانانمان استفاده کنیم. امیدوارم آخرین بازی نیم‌فصل را ببریم، با احترامی که برای پیکان قائلم اما معتقدم ما می‌توانیم در این بازی پیروز شویم.

دایی در مورد بحث محرومیت‌هایی برای برخی از بازیکنان سایپا در نظر گرفته شده و همچنین جریمه مالی خودش از سوی کمیته انضباطی گفت: با تمام احترامی که برای کمیته انضباطی قائل هستم باید بگویم آنها یکطرفه تصمیم‌گیری می‌کنند و هیچ اجازه‌ای به بازیکنان و مربیان نمی‌دهند تا از خودشان دفاع کنند و فقط در حد گزارش داور اکتفا می‌کنند، با این شرایط حق ما ضایع می‌شود و همچنین حق بازیکنان. بهتر است اجازه بدهیم ما و بازیکنان هم از خودمان دفاع کنیم و بعد تصمیم‌گیری شود. اما اکنون چنین چیزی نیست. از آنها خواهش می‌کنم بیایند و فیلم بازی را ببینند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: متأسفانه نظارت آنچنانی روی داوران نیست و آنها هرکار می‌خواهند می‌کنند، نیم‌فصل اول چه بلاهایی سر تیم ما آمد، در همه جای دنیا مربی و بازیکن اعتراض می‌کنند اما ما تا بی احترامی نبینیم چنین اتفاقی نمی‌افتد، خود من شوکه شدم و از حقم نمی‌گذرم، ۱۰ میلیون تومان من را جریمه کردند و ۸ میلیون تومان بهزاد غلامپور را.

وی افزود: ما باید این جرایم را بدهیم اما سئوالم این است که این کمیته انضباطی تاکنون توانسته یک ریال از باشگاه‌ها بگیرد و به ما بدهد؟ آیا توانسته رأیی که خودش داده را در مورد باشگاه‌ها اجرا کند؟ فقط بلدید از ما پول بگیرید و شکایت ثبت کنید تا پول هم نگیرید شکایتی ثبت نمی‌شود اما آیا تا حالا پولی از باشگاه‌ها گرفته‌اید تا به مربیان و بازیکنان بدهید؟

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد گروه‌بندی ایران در جام جهانی گفت: در گروه سختی قرار گرفته‌ایم، گروه ایران سخت‌ترین گروه جام جهانی است، قهرمان اروپا در آن قرار دارد و مراکش هم یکی از بهترین‌هاست. با این حال بازیکنان ما هم تاکنون خوب کار کرده‌اند و می‌توانیم اگر تدارک خوبی برای تیم ملی ببینیم نتایج مناسبی بگیریم.

602

کد خبر: 880127

وب گردی

وب گردی