تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی  با ساحل عاج، چین و نیجر هم‌گروه شد

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۷ تکواندو در سالن «تریچویله» آبیجان برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان نماینده ایران با ساحل عاج، چین و نیجر در یک گروه قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های جام جهانی تکواندو در سال 2017 با حضور هشت تیم دعوت‌شده از سوی فدراسیون جهانی از ساعت 12:30 فردا (سه‌شنبه) به وقت تهران در سالن «تریچویله» آبیجان آغاز خواهد شد.

مراسم قرعه‌کشی این دوره از رقابت‌ها ساعاتی پیش انجام شد و برهمین اساس تیم دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان نماینده ایران با تیم‌های ساحل عاج، چین و نیجر در گروه دوم قرار گرفت و در گروه اول نیز تیم‌های کره جنوبی، روسیه، مراکش و چین تایپه حضور دارند.

این رقابت‌ها با مرحله مقدماتی آغاز می‌شود و هشت تیم در دو گروه چهار تیمی مبارزه خواهند کرد و در پایان این رقابت‌ها دو تیم از هر گروه به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند. پیکارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت 16:30 چهارشنبه (15 آذرماه) برگزار می‌شود.

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و قرعه نیمه نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تیم مشخص می‌شود. تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه دوم و تیم دوم گروه یک با تیم اول گروه دوم برای رسیدن به مرحله فینال مسابقه می‌دهند.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان نماینده ایران با ترکیب؛ سروش احمدی، هادی تیران ولی‌پور، سیدحسین احسانی، مهدی خدابخشی، سعید رجبی و عرفان ناظمی به مصاف حریفانش می‌رود.

هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به‌عنوان سرمربی، رضا ایمان‌زاده به‌عنوان مربی و علی رضایی به‌عنوان مربی بدنساز باشد.

مسابقات جام جهانی G2 است و به مقام اول، دوم، سوم و پنجم تیمی به ترتیب 20، 12، 7.2 و 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد.

602

کد خبر: 880159

وب گردی

وب گردی