نقطه قوت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انتقال ابعاد معنوی زندگی رزمندگان است

دکترای مدیریت راهبردی فضای سایبری گفت: نقطه قوت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انتقال ابعاد معنوی زندگی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس برای مخاطبان موزه است.

به گزارش ایسکانیوز دکتر محمد حسین فیروزی دکترای مدیریت راهبردی فضای سایبر و عضو کارگروه رسانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان این مطلب گفت: یکی از مهمترین محور های موزه نشان دادن این است که ما با ابزار کمی که در اختیار داشتیم با تکه بر نیروی تقوا، توسل به قرآن کریم و ائمه اطهار و تبعیت از ولایت فقیه توانسیتم در جنگ تحمیلی سربلند بیرون بیاییم.

وی افزود: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بحث معنویت حوزه دفاع مقدس بسیار موثر بوده و به خوبی توانسته است مظلومیت مردم ایران در جنگ تحمیلی را به نمایش بگذارد.

فیروزی تصریح کرد: از ابتدا با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنایی داشتم اما در بازدیدامروز دیدم که هم به لحاظ فناوری و هم به لحاظ محتوایی توسعه بیشتری یافته است که قابل تقدیر است و باید تلاش کنیم تا مردم از این مجموعه بی نظیر بازدید کنند.

وی بکارگیری ظرفیت های رسانه ای حوزه فضای مجازی برای معرفی قابلیت های موزه را اولویت اطلاع رسانی و تبلیغات موزه دانست و افزود: برای تولید محتوا در فضای مجازی، موزه دارای بهترین فضا ها و تصاویر برای تولید نماهنگ جهت انتشار در فضای مجازی را دارد.

700

کد خبر: 880201

وب گردی

وب گردی