گزارش ۱۰۰ روزه روحانی تبلیغاتی بود

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: اصلاح‌طلبان توقع دارند رئیس جمهور به وعده‌ها عمل کنند چراکه مردم در بدترین وضعیت معیشتی هستند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به گزارش 100 روزه رئیس‌جمهور، اظهار داشت:‌ روحانی وعده‌های زیادی داد که بیش از 30 وعده آن مربوط به رشد اقتصادی، اشتغال جوانان و ریشه کن کردن فقر بود.

وی با بیان اینکه این گزارش رئیس‌جمهور ما اصلاح‌طلبان را قانع نکرد و بسیاری از اقتصاددانان و کارشناسان مختلف را هم قانع نکرد، گفت: حس مطالبه‌گری به ما می‌گوید وقتی شعاری داده می‌شود باید آن شعار را پیگیری کرد. ما از رئیس‌جمهور این سوال را داریم که به نظر وی مشکلات کشور حل شده یا خیر؟ با یک نگاه کلی در می‌یابیم فضای اجرایی کشور با وعده‌ها فاصله دارد و هیچ‌کدام انجام نشده است.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه اصلاح‌طلبان توقع دارند رئیس جمهور به وعده‌ها عمل کنند و به زنان و جوانان بها بدهند، اظهار داشت: مردم در بدترین وضعیت معیشتی هستند و مسکن و اقتصاد در رکود به سر می‌برد. رئیس‌جمهور باید به همه وعده‌ها عمل کند و ما از رئیس‌جمهور می‌خواهیم مشکلات را فقط به گردن دولت قبل نندازند. اگر وی برود، دولت بعدی هم به گردن دولت قبل می‌اندازد.

فومنی خاطرنشان کرد: دولت باید از گفتمان سیاسی و اینکه من حزبی نیستم و فراجناحی هستنم کمی فاصله بگیرد. رئیس‌جمهوری که به احزاب توجه نکند و به نقطه نظرات حامیانش و احزاب حامی خودش توجه نکند، مقداری جای سوال و شبهه دارد.

وی با بیان اینکه گزارش 100 روزه رئیس جمهور قانع‌کننده نبود و تاکنون نزدیک به 4 سال اتفاق خاصی نیفتاد و دولت تمام توانش را در حوزه سیاست‌خارجه گذاشته و داخل کشور را ول کرده است، گفت: باید سریعاً شفاف‌سازی کرد و رئیس جمهور با واقعیت گزارش دهد. اکثر گزارش‌ها غیر واقعی و تبلیغاتی است و این برای آینده کشور نگران‌کننده است.

منبع: تسنیم

کد خبر: 880227

وب گردی

وب گردی