اهدا لوح فشرده کتاب دوم دبستان و داستان "چوپان دروغگو "به محمود صادقی

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس لوح فشرده کتاب دوم دبستان و داستان "چوپان دروغگو " را به محمود صادقی اهدا کرد.

به گزارش سرویس دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس، امروز در سالن جابربن حیان این دانشگاه، لوح فشرده کتاب دوم دبستان و داستان "چوپان دروغگو" را به محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اهدا کرد.

این بسیج دانشجویی در نامه‌ای خطاب به محمود صادقی خلاف گویی های وی را به شدت محکوم کرد و نوشت: از آغاز به کار مجلس دهم شورای اسلامی تاکنون شما و برخی از هم پالگی‌هایتان ظاهرا دچار نوعی جوزدگی در عرصه سیاست شده و در ایراد اتهام به افراد و دریده‌گویی افسار پاره کرده‌اید.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: طی روزهای گذشته و در ادامه حاشیه سازی‌های خود به ایراد اتهام کذب به یکی از مراجع معظم تقلید پرداخته و پس از گذشت مدتی با اعتراف به دروغ بودن مطلب همچون برخی دیگر از اتهام‌زنی گذشته، از ابراز پشیمانی و عذرخواهی از این مرجع عالیقدر استنکاف ورزیدید.

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس، خطاب به عضو فراکسیون امید نوشت: هرچند انتظار عذرخواهی و صد البته پیگیری مشکلات واقعی مردم همچون بیکاری، فقر و ... از کسی همچون شما نیست اما پیشنهاد می‌شود جهت پیشگیری از چنین خطاهای فاحشی، پیش از بیان هر مطلبی به تحقیق پرداخته و پس از آن هم دست کم اندکی بیندیشید. از این جهت درس چوپان دروغگو از کتاب دوم دبستان به خدمتتان ارسال می گردد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از انتشار انتقادات آیت الله مکارم شیرازی نسبت به دولت و تذکر ایشان به دولت برای توجه به معیشت مردم و نپرداختن به کارهای غیرضروری، محمود صادقی در صفحه توئیتر خود نوشت: «خوب است جناب ایشان درباره بدهی های کلان معوق جناب مدلل به بانک سرمایه هم توضیح بدهند.»

عضو فراکسیون امید مجلس خلاف گویی خود درباره آیت الله مکارم شیرازی را پس از 48 ساعت بدون عذرخواهی تکذیب کرد. و در توئیت خود نوشت: لازم به ذکر است یکی از بدهکاران عمده بانک سرمایه آقای سامان مدلل است؛ بنابر اطلاعات اولیه تصور بر این بود که این فرد دارای رابطه‌کاری با آیت الله مکارم شیرازی دارد. اما با تحقیقات بعدی و نیز توضیح فرزند ایشان محرز شد نامبرده هیچگونه رابطه مالی یا نسبتی با ایشان ندارد.

گفتنی است، از محمود صادقی به دلیل داشتن هشت فقره شکایت خصوصی و سه فقره اعلام جرم «قانون‌گذار قانون شکن» یاد می شود.

کد خبر: 880254

وب گردی

وب گردی