تعویق زمان برگزاری جشنواره ملی "حرکت" به دلیل زلزله کرمانشاه‌

دبیر اجرایی دهمین جشنواره ملی حرکت از به تعویق افتادن زمان برگزاری این جشنواره به دلیل وقوع زلزله در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این جشنواره دی ماه امسال به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، جعفر معصوم پور اظهار کرد: قرار بود دهمین جشنواره ملی حرکت از دوم تا پنجم آذر به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شود که برگزاری این جشنواره به دلیل وقوع زلزله به چهارم تا هفتم دی ماه موکول شد.

معصوم پور با اشاره به اینکه جشنواره ملی حرکت بزرگترین و معتبرترین جشنواره علمی کشور است، افزود: این جشنواره در چند بخش رقابتی شامل چاپ کتاب، فعالیت های علمی خلاقانه، نشریات علمی، پژوهش، فضای مجازی، اختراع و... در حوزه انجمن های علمی برتر برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره ملی حرکت یادآور شد: برپایی نمایشگاه، برگزاری نشست های هم اندیشی، نشست با دبیران انجمن های علمی دانشجویی، برگزار کارگاه های آموزشی و ... از جمله بخش های این جشنواره است.

معصوم پور با اشاره به اینکه جشنواره با حضور 94 دانشگاه کشور برگزار خواهد شد، بیان کرد: 1244 اثر از دانشگاه های کشور برای شرکت در این جشنواره به وزارت علوم فرستاده شده که این آثار توسط 120 داور مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت 45 اثر برگزیده شده و بین 60 تا 70 اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شده است.

معصوم‌پور با اشاره به اینکه جشنواره حرکت در دوره های گذشته تنها به شکل درون دانشگاهی برگزار می‌شد، گفت: دهمین جشنواره ملی حرکت به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برای اولین بار در محیط خارج از دانشگاه و در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه برگزار شده و آثار برگزیدگان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی در گفت و گو با ایسنا، یادآور شد: برگزاری جشنواره در فضای خارج از دانشگاه با هدف پررنگ‌تر شدن ارتباط بین دانشگاه و صنعت انجام گرفته و امیدواریم بتواند بخش دانشگاه و صنعت را به هم نزدیک‌تر کرده تا این دو بخش جزیره ای فعالیت نکنند.

901

کد خبر: 880361

وب گردی

وب گردی