انتصاب مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان طی حکمی مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، قدرت الله نوروزی طی حکمی شهرام رئیسی را به عنوان مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی منصوب کرد.
شهرام رئیسی دارای دکترای علوم اقتصادی در گرایش شهری و منطقه ای و بخش عمومی از دانشگاه اصفهان است که در سوابق شغلی خود معاونت اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان، معاونت مطالعات سازمانی اداره امور شعب بانک ملی ایران اصفهان را به ثبت رسانده است.
وی هنچنین پیش از این مدیریت گروه بانکداری موسسه آموزش عالی امین، نماینده کمیسیون هماهنگی بانکها در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و ستاد تنظیم بازار استان را بر عهده داشته است.
رئیسی در سوابق علمی خود نیز ترجمه کتاب اقتصاد شهری و منطقه ای، تالیف کتاب اصول بانکداری اسلامی، ترجمه کتاب بانکداری اسلامی نوین و پژوهشگری منتخب پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی را داراست.
شهردار اصفهان در متن حکم خود خطاب به شهرام رئیسی آورده است:
بی تردید تأمین منابع درآمدی پایدار و جذب سرمایه های بخش خصوصی اعم از داخلی و خارجی و ایجاد زمینه های مشارکت همه شهروندان در اجرای طرحهای عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، تفریحی و عمومی و تلاش برای امنیت سرمایه گذاری همسو با اهداف و خواست شهروندان و نمایندگان ایشان نیاز به برنامه ریزی دقیق راهبردهای تدوین شده دارد.
در این راستا با عنایت به توانائی، تدین و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی منصوب می گردید.
امید است با اتکال به خداوند منان و رعایت تقوای الهی و با بهره گیری از تمامی امکانات در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.

901

کد خبر: 880424

وب گردی

وب گردی