مصدومیت دو نفر  درانفجار آب گرمکن در یک ساختمان مسکونی

سید جلال ملکی با اعلام خبر انفجار آب گرمکن در یک ساختمان مسکونی گفت: ساعت 5:23 صبح امروز انفجار شدیدی آسایش و آرامش همشهریان در خیابان آیت‌الله سعیدی خیابان هاشمی در محدوده جنوب غرب تهران برهم زد و بلافاصله ایستگاه شماره 33 آتش نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، به گفته وی، محل حادثه ساختمان مسکونی سه طبقه بود که در هر طبقه هر واحد 50 متری بود که در طبقه دوم انفجار شدیدی رخ داده و شدت انفجار به حدی بود که تمام شیشه‌ها و در و پنجره‌های این واحد و حتی ساختمان را تخریب کرده بود و حتی درهای طبقه‌های پایینی و بالایی شکسته بود و به دیوار بالاترین قسمت ساختمان یعنی بخش خرپشته هم خسارت‌هایی وارد شده بود اما منجر به تخریب نشده بود.

ملکی افزود: در اثر این انفجار آتش‌سوزی رخ داده بود و زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیده بودند بخش‌های زیادی از این واحد شعله ور بود و دود هم در داخل طبقات منتشر شده بود که دو نفر که در همان لحظه در واحد حضور داشتند و از بخش‌های مختلف بدن دچار سوختگی‌های نسبتا شدیدی شده بودند خودشان موفق شده بودند از داخل واحد خارج شوند.

به گفته وی، آتش‌نشانان در اولین مرحله این دو نفر را از ساختمان خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. چند نفری هم در طبقه بالایی و پایینی حضور داشتند که خدا رو شکر مشکل خاصی نداشتند و خودشان خارج شدند و آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با خارج کردن افرادی که در داخل ساختمان حضور داشتند عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کردند.

ملکی یادآور شد: نیروهای آتش نشانی از سرایت آتش به واحدهای دیگر و گسترش بیشتر جلوگیری کردند و آتش خاموش شد و محل ایمن سازی شد که با حضور کارشناس آتش‌نشانی و بررسی‌های لازم مشخص شد که نشت گاز از آبگرمکن و رسیدن آن به شعله باعث این اتفاق شد و در ساعت 6:46 عملیات به پایان رسید .

به گزارش ایسنا، اورژانس هم اعلام کرد: در ساعت 05:30بامداد امروز14 آذر ماه 96 انفجار آبگرمکن در منزل مسکونی واقع در بزرگراه آیت ا... سعیدی خیابان هاشمی،نرسیده به استاد معین 2نفر مصدوم برجای گذاشت .
بلافاصله پس از دریافت خبر آتش سوزی فوق در سامانه ارتباطی مرکز اورژانس تهران، دو دستگاه آمبولانس از ناحیه غرب این مرکز به محل حادثه اعزام گردید.
بنا به گزارش تکنیسین های اورژانس تهران حاضر در محل حادثه ، مصدومان 2نفر(آقا37 ساله وخانم30ساله)از ساکنان منزل مسکونی براثر انفجار آبگرمکن وایجاد آتش سوزی ، دچار سوختگی از نواحی مختلف بدن شده بودند که بلافاصله درمحل مورد مداوا واقدامات اولیه درمانی مناسب قرار گرفتند وجهت تکمیل مراحل درمانی ،هر دو مصدوم حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس تهران به بیمارستان شهید مطهری اعزام گردیدند.

700

کد خبر: 880448

وب گردی

وب گردی