چهار انتصاب جدید در شهرداری شیراز

۴ معاون شهردار شیراز و یک مدیرکل در شهرداری شیراز امروز منصوب شدند.

به گزارش ایسکانیوز، حیدر اسکندرپور در احکامی جداگانه آرش فرج‌زاده را به‌سمت «معاون شهرسازی و معماری»، ابوالقاسم ابراهیمی را به‌سمت «معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی»، حسین آرگیو را به‌سمت «معاون فنی و عمرانی»، محمدرضا حسن‌پور را به سمت «معاون خدمات شهری» و «غلامعباس کاظمی» را به سمت مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری منصوب کرد.

آرش فرج زاده پیش‌تر، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز بوده و در سوابق خود سمت‌هایی نظیر شهردار مناطق یک و دو را دارد که با حکم شهردار شیراز به سمت معاون «شهرسازی و معماری» منصوب شد.

حکم معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز نیز از سوی اسکندرپور به محمدرضا حسن پور ابلاغ شد. محمدرضا حسن پور ایثارگر و بسیجی جانباز، کارشناس ارشد حقوق و بخشدار اسبق زرقان بوده است.

ابوالقاسم ابراهیمی نیز که از طرف شهردار شیراز به سمت «معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی» منصوب شده دارای مدرک دکترای مدیریت و عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه شیراز است و سوابق علمی و پژوهشی بسیاری را در کارنامه خود دارد.

حسین آرگیو که هم‌اکنون با حکم شهردار شیراز به سمت «معاون فنی و عمرانی» منصوب شده، پیش از این فرماندار خرامه بوده و در سمت‌هایی نظیر معاون عمرانی اداره‌کل امور روستایی و شوراهای استان فارس، دبیر شورای ترافیک استان فارس و غیره خدمت کرده است.

غلامعباس کاظمی نیز از کارکنان حوزه سرمایه‌‌گذاری شهرداری شیراز است که در حکمی از سوی شهردار، به‌سمت مدیرکل املاک و مستغلات منصوب شد.

901

کد خبر: 880520

وب گردی

وب گردی