داورزنی: در ضلع غربی مجموعه آزادی به فدراسیون نابینایان زمین می‌دهیم

معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان از موافقت وزیر ورزش برای در اختیار گذاشتن مکانی در ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی برای تمرینات ورزشکاران نابینا و کم‌بینا خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا داورزنی در مجمع انتخاباتی فدراسیون نابینان و کم بینایان، ‌اظهار کرد: برای خود من نیز بسیار سخت بود که بتوانم در چنین جوی شرایط کسانی را درک کنم که به سختی و با تلاش زیاد ورزش می‌کنند تا بتوانند برای کشور افتخارآفرین باشند. شما با تمام محدودیت‌ها و سختی‌ها سعی کردید در تمام رده‌های سنی به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنید. شما به حدی روشن‌دل و بینا هستید که تا به امروز اثرات چشمگیری را در ورزش کشور داشته‌اید.

وی گفت: من از مظلومی که بینایی خود را برای سربلندی کشور فدا کرد تشکر می‌کنم و هر قدمی که برای برطرف کردن خواسته‌های این قشر گام برداریم کم است. من طی قولی که در چهار سال گذشته به او در رابطه با اختصاص یک زمین در مجموعه ورزشی آزادی داده بودم، باید بگویم با موافقت وزیر ورزش و جوانان این قول عملیاتی شده است و به زودی زمینی در ضلع غربی مجموعه آزادی در اختیار فدراسیون نابینان و کم بینایان قرار خواهد گرفت.

داورزنی در پایان ضمن تشکر از تمام مسوولان و دست‌اندرکاران این فدراسیون،‌ گفت: امیدوارم که آقای مظلومی با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و سایر نهادها و ارگان‌ها بتواند در چهار سال آینده در اجرای برنامه‌های خود عملکرد موفقی داشته باشد و گام‌های موثری بردارد.

602

کد خبر: 880529

وب گردی

وب گردی