فتاح: اقدامات سپاه، کار فوق امدادی برای رفع محرومیت است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اقدامات سپاه در عرصه محرومیت زدایی اظهار کرد: اقدامات سپاه پاسداران به نوعی کار فوق امدادی برای رفع محرومیت است.

به گزارش ایسکانیوز ، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم افتتاح ۴ هزار و ۱۵۰ پروژه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه گفت: کار کمیته امداد رسیدگی به محرومان است و سپاه هم دقیقا همین کار را انجام می دهد و حتی می‌توان گفت اقدامات سپاه پاسداران به نوعی کار فوق امدادی برای رفع محرومیت است.

وی با بیان اینکه فقر باید ریشه‌کن شود، تاکید کرد: البته این را نباید فراموش کرد که فقر دشمن بسیار سختی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: نیروهای مسلح در هر کجا وارد شده پیروز از میدان بیرون آمده اما در فقر هنوز فتح حاصل نشده که باید این اتفاق بیفتد.

فتاح با تاکید بر اینکه اقدامات سپاه نشان داد که مسیر تبیین شده و در حال حرکت به سمت قله هستیم، گفت: باید کاری کنیم که مردم مناطق محروم فعالیت‌های خود را انجام دهند و دستگاه‌های اجرایی کمک کنند یا به عبارت بهتر خود اشتغالی را بین تک تک افراد مناطق محروم ترویج دهیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: در زلزله کرمانشاه اعلام کردیم ۶ هزار واحد مددجویی کمیته را بازسازی می‌کنیم؛ چرا که مددجویان تحمل مصیبت را ندارند، اما در حوزه محرومیت زدایی همه باید وارد عمل شویم و از بودجه‌های خود بگذاریم.

فتاح در پایان گفت: در زلزله کرمانشاه نیروهای مسلح به خوبی وارد عمل شدند و مطمئن باشید که این اقدامات فراموش نخواهد شد.

705

کد خبر: 880578

وب گردی

وب گردی