موضوع شهرسازی در تهران بسیار مهم است/مشکلات شهر معاون شهردار را دوباره به شورا می‌کشاند

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به مشکلات کلان شهر تهران، گفت: با توجه به سؤالات متعددی که در این جلسه انجام شد قرار شد مهدی حجت در جلسه بعدی نیز برای پاسخگویی به سؤالات حضور پیدا کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس،محسن هاشمی در جمع خبرنگاران درباره بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: در جلسه امروز از مهدی حجت معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران دعوت شد تا برنامه‌های خود را در این خصوص ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه موضوع شهرسازی در شهر تهران بسیار حائز اهمیت است، گفت: با توجه به سؤالات متعددی که در این جلسه انجام شد قرار شد مهدی حجت در جلسه بعدی نیز برای پاسخگویی به سؤالات حضور پیدا کند.

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش ادامه داد: در جلسه امروز سه طرح نیز داشتیم که مورد بررسی قرار گرفت.

هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه علت سؤالات متعددی که از معاونت شهرسازی شهرداری صورت گرفت چیست، گفت: قطعاً شما در شهر حرکت می‌کنید و شاهد مشکلاتی از جمله نمای شهر، بافت فرسوده و بارگذاری‌های بی‌ضابطه‌ای که صورت گرفته هستید.

وی ادامه داد: با بخشنامه‌ای که شهردار تهران ابلاغ کرد دیگر شاهد تبعیض‌ها و دور زدن قانون که در بخش ساخت‌وساز در گذشته اتفاق می‌افتاد نیستیم و اکنون نیز ساخت‌وسازها بدون تبعیض انجام می‌شود.

به گزارش فارس، در جلسه امروز حجت نظری با 15 رأی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیسیون بدوی رسیدگی به کفالت نظام وظیفه معرفی شد.

در جلسه امروز طرح الزام شهردار تهران به شناسایی و اندازه‌گیری و گزارشگری بدهی‌‌ها، تعهدات و ذخایر نیز مطرح شد که با رأی اعضای شورای شهر تهران این طرح نیز در جلسه علنی شورا رد شد و طرح دیگری مبنی بر الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به حریم پیاده‌روها نیز مطرح شد که با توجه به اینکه این طرح بر اساس قانون لازم‌الاجرا است رأی اعضای شورا را کسب نکرد.


706

کد خبر: 880605

وب گردی

وب گردی