فرآورش بیش از یک میلیارد متر مکعب گاز در شرکت پالایش گازفجرجم

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم گفت: در آبان ماه امسال بیش از یک میلیارد مترمکعب گاز در این پالایشگاه فرآوری و به شبکه سراسری ارسال شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از شرکت ملی گاز، هادی هاشم‌زاده فرهنگ، مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به آمادگی شرکت پالایش گازفجرجم برای تولید حداکثری گاز در زمستان پیش رو گفت: این شرکت در آبان ماه جاری نزدیک به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون متر مکعب گاز را فرآورش و به شبکه سراسری ارسال کرده است.

او افزود: با پایان یافتن عملیات مهم تعمیرات اساسی و نوسازی، اکنون تمامی واحدهای شیرین سازی شرکت در خط تولید قرار دارند و این شرکت آماده تولید پایدار است.

فرهنگ ادامه داد: درهمین مدت حدود ۴۶۰ هزار بشکه میعانات گازی و بیش از ۳ هزار تن گاز مایع (LPG) نیز در شرکت پالایش گازفجرجم تولید شده که میعانات گازی تولیدی پالایشگاه از طریق خط لوله به بندر سیراف منتقل و از طریق کشتی های ۳۰ تا ۴۰ هزار تنی بارگیری و صادر می شود.

مدیرعامل شرکت پالایش فجرجم اظهار کرد: تولید حداکثری در پالایشگاه جم با رعایت تمامی الزامات ایمنی در حال انجام است تا در افق ۱۴۰۴ در میان تمامی شرکت‌های پالایش گاز، پایدارترین، ایمن ترین، پاک ترین و اقتصادی ترین پالایشگاه گاز کشور باشیم.

402

کد خبر: 880694

وب گردی

وب گردی