دکتر ولایتی: ۱۶ آذر متعلق به کسانی است که از مرزها و هویت ملی این کشور دفاع می‌کنند

مراسم روز دانشجو و یادواره جوان ترین شهید مدافع حرم با حضور دکتر ولایتی ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی اکبر ولایتی در مراسم روز دانشجو و یادواره جوان ترین شهید مدافع حرم گفت: روز بسیار مهم و ارزشمندی است و مطالب بسیار خوبی دانشجویانی که صحبت کردند فرمودند، ان شاالله از این جلسات بیشتر خواهیم داشت و فقط ۱۶ آذر به ۱۶ آذر محدود نباشد، در طول سال ان شالله جلساتی خواهیم داشت.

وی افزود: تشکر می کنم از خانواده شهید موسوی که در این جلسه حاضر شدند و ما به داشتن چنین فرزند شجاعی به آنها تبریک می گوییم.

رییس هیأت موسس و هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ۱۶ آذر متعلق به چه کسی است؟ متعلق به مردم است؛ ۱۶ آذر متعلق به کسانی است که از مرزها و هویت ملی این کشور دفاع می‌کنند.

دکتر ولایتی تاکید کرد: امروز کار داعش را به فضل الهی و رهبری مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی توانستیم تمام کنیم، اما این ادامه دارد؛ امروز برخی طوری حرف می زنند که گویی سخن‌گوی آمریکایی ها هستند.

وی افزود: برخی می‌گفتند برویم و با داعش هم مذاکره کنیم. همین داعشی که کلینتون ایجاد آن را جزء افتخاراتش میداند؛ گروهکی که جنایت میکند و سپس الله اکبر میگوید. آیا با اینها می توان مذاکره کرد؟

وی ادامه داد: کسانی که توصیه می کنند با آمریکا سازش کنید تاریخ را بخوانند، نوع دشمنی آمریکا مشخص است.

رییس هیأت موسس و هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: مردم هشت سال دفاع کردند تا توانستند کشور را حفظ کنند، برخی در داخل نشسته اند و تلاشی نمی کنند و برای کسانی که در حال دفاع از کشورند بیانیه های تضعیف کننده می نویسند.

دکتر ولایتی با بیان اینکه همه تشکل ها وظیفه روشنگری دارند، تصریح کرد: همه می خواهند کشور محفوظ بماند، برخی متوجه نیستند؛ شما دانشجویان باید تنویر افکار عمومی بکنید و آگاهی بخشی دهید.

رییس هیأت موسس و هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه آزاد متعلق به بیت المال است و کسی که باید هدایت آن را بر عهده بگیرد مقام معظم رهبری است که شروع کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و نقش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: باید گوشه‌ای از اقتصاد مقاومتی را بگیریم، این دانشگاه از نظر کیفیت علمی در سطح بالایی قرار بگیرد و در حوزه علم و فناوری مثال زدنی باشد .

دکتر ولایتی اظهار داشت: داعش تا ۲۰ کیلومتری کشور آمده بود و تا ۵۰ کیلومتری عقب رانده شد. اگر جنگ اتفاق می‌افتاد جنگی به مراتب گسترده‌تر از هشت سال دفاع مقدس داشتیم.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل بیان کرد: نتانیاهو مانند کنه است، خبر دارم از دیپلمات های اروپایی شنیدم که از دست این آدم نفرت انگیز فرار می‌کنند، حرف‌های پوچ می زند.

دکتر ولایتی ضمن تقدیر از اقدام کشتی گیر ایران در عدم رویارویی با کشتی گیر رژیم صهیونیستی، صحبتهای اخیر نتانیاهو را محکوم کرد و گفت: افتخار می کنم پایه این را گذاشته باشم که ورزشکاران ما با رژیم صهیونیستی مبارزه نکنند.

وی افزود: ظاهرا آقای علیرضا کریمی مشکلاتی با دانشگاه آزاد دارد که از مسئولان می‌خواهیم مشکلات ایشان را برطرف کنند.

رییس هیأت موسس و هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به دفاع ازحرم به عنوان دفاع از هویت دینی و ملی افزود: امروز هم همان آرمان ها یعنی حمایت از منافع ملی و آرمان‌های ملت به صورت حضور در صحنه های دفاع از حرم است.

کد خبر: 880712

وب گردی

وب گردی