باند تهیه و توزیع هروئین در دشتستان متلاشی شد

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر با اشاره به متلاشی شدن باند تهیه و توزیع هروئین گفت: ماموران انتظامی در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دشتستان دو کیلوگرم هروئین از خودرو یک قاچاقچی مواد مخدر کشف کردند.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ موسی کرم‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در برازجان برخورد قاطع با سوداگران مرگ را از ماموریت‌های پلیس در استان بوشهر دانست و اظهار داشت: فعالیت و رصد شبانه‌روزی پلیس استان بوشهر سبب ناامن شدن فضا برای سوداگران مرگ شده به‌گونه‌ای که در کوتاه ترین زمان دستگیر می‌شوند.

وی از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع هروئین در محور ورودی دشتستان خبرداد و گفت:در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، زن و شوهری که قصد داشتند در پوشش مسافر با خودروی سواری مواد مخدر را از استان‌های همجوار وارد استان بوشهر کنند، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر از کشف 2 کیلوگرم هروئین از این قاچاقچیان خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بوشهر با همکاری ماموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دشتستان موفق شدند خودرو را که از قبل شناسایی شده بود متوقف و دو کیلوگرم هروئین که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود را کشف کنند.

سرهنگ موسی کرم‌پور با بیان اینکه هر دو قاچاقچی دستگیر شدند خاطر نشان کرد: قاچاقچیان برای رسیدگی به جرمشان به مرجع قضایی دشتستان معرفی شدند و ضمن توقیف یک دستگاه خودرو سواری و از این قاچاقچیان یک قبضه اسلحه جنگی کشف شد.

منبع:تسنیم

902

کد خبر: 881076

وب گردی

وب گردی