کسب رتبه توسط ۲۱استان در جشنواره شهید رجایی

مشاور مدیر عامل و مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و حسابرسی داخلی سازمان بیمه سلامت ایران گفت:در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی ۲۱ استان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران؛ مهدی نوروزیان گفت: هر ساله در جشنواره شهید رجایی عملکرد دستگاهها مبتنی بر دو شاخص عمومی و اختصاصی مورد بررسی قرار می گیرد و امتیازاتی به آنان داده می شود و بر همین اساس دستگاههای برتر انتخاب شده و در سطح ملی و استانی مورد تقدیر قرار می گیرند .

نوروزیان اظهار داشت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور در وزارتخانه ها و سازمانهای مستقل ورود یافته و مبتنی بر همین شاخص ها دستگاههای ملی را می سنجند و هر ساله در جلسه ای با حضور رئیس جمهور از دستگاههای برتر تقدیر می شود.

این فرآیند در استان ها توسط استانداری ها انجام می شود و شاخص هایی مانند توسعه دولت الکترونیک، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری از جمله عناوین شاخص های عمومی است.

وی خاطر نشان کرد: شاخص های اختصاصی نیز توسط خود دستگاهها تدوین می گردند و به تایید سازمان امور اداری و استخدامی می رسند و باز مبتنی بر همین شاخص هایی که خودشان تدوین کرده اند رتبه بندی می شوند.

مدیر کل ارزیابی دفتر عملکرد و حسابرسی داخلی اضافه کرد: در سال ۹۵ استانهای برتر در شاخص های عمومی قزوین، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و در شاخص های اختصاصی خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان و گیلان و در هر دو شاخص عمومی و اختصاصی استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، بوشهر، تهران، سمنان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی و یزد حائز رتبه برتر گردیدند.

وی گفت: جای بسی خوشوقتی است که نتایج اقدامات و زحمات مدیران کل استانی و همکاران خدوم و تلاشگر استانها منجر به کسب این رتبه ها شده است.

نوروزیان در پایان ضمن ابراز امیدواری از کسب نتایج بهتر در سال ۹۷اظهار داشت: امید است در سال آتی همه ادارات کل استانی جزو دستگاههای برتر شده و در سطح ملی نیز سازمان بیمه سلامت جزو دستگاههای برتر باشد.

706

کد خبر: 881083

وب گردی

وب گردی