۵۰ پایگاه آتش‌نشانی در دهستان‌های استان گلستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان با اشاره به تحویل ۴ دستگاه خودروی آتش‌نشانی به دهیاری‌هاگفت: در چند ماه آینده ۴ پایگاه آتش‌نشانی دیگر نیز در ۴ دهستان استان فعال می‌شود و تلاش داریم در همه ۵۰ دهستان استان پایگاه آتش‌نشانی را فعال کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، علی نصیبی در مراسم تحویل خودروهای آتش‌نشانی به دهیاری‌های استان اظهار داشت: گلستان استانی حادثه‌خیز است و باید با استفاده از ابزارهای روز آمادگی مقابله با حوادث را داشته باشیم.

وی با بیان اهمیت توجه به توسعه ماشین آلات روستایی، اظهار کرد: 4 دستگاه خودرو آتش نشانی نیمه‌سنگین و نیمه‌اتوماتیک به ارزش یک میلیارد تومان به دهیاری‌های استان تحویل داده شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان تصریح کرد: با رایزنی‌های استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استان و دفتر امور روستایی و شوراها، در 4 ماه آینده ، 4 پایگاه آتش‌نشانی در 4 دهستان استان فعال خواهد شد و تلاش داریم در همه 50 دهستان استان نیز پایگاه های آتش‌نشانی را فعال سازیم.

به گفته مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان، 4 خودرو آتش نشانی به دهیاری‌های قره بلاغ از بخش کمالان شهرستان علی‌آبادکتول، کُرند بخش داشلی‌برون شهرستان گنبدکاووس، دنگلان بخش مرکزی شهرستان کردکوی و کفشگیری بخش مرکزی شهرستان گرگان تحویل شده که ارزش هر کدام از این خودروها 250 میلیون تومان است.

901

کد خبر: 881214

وب گردی

وب گردی