امیرعبداللهیان:نتانیاهو در آتش انتقال سفارت آمریکا به قدس خواهد سوخت

دبیرکل حمایت از انتفاضه فلسطین ناکید کرد: انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف بازی با آتشی است که بی‌تردید ترامپ قدرت تحمل آن را ندارد و نتانیاهو در آتش آن خواهد سوخت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان دبیرکل حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات و مواضع ترامپ در مورد قدس، اظهار داشت: قدس قبله اول مسلمین جهان است و بحران فلسطین تنها با پایان بخشیدن به اشغال رژیم نامشروع اسراییل خاتمه خواهد یافت.

دبیرکل حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی بحث تشکیل دو کشور فلسطین و اسرائیل را کاملا مردود دانست و افزود: سرزمین تاریخی و مادری فلسطینیان صرفا متعلق به مردم فلسطین است و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف بازی با آتشی است که بی‌تردید ترامپ قدرت تحمل آن را ندارد و نتانیاهو در آتش آن خواهد سوخت.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و وحدت همه گروه‌های فلسطینی با قدرت حمایت می‌کند، اظهار داشت: حماقت ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس، منجر به شعله‌ور شدن آتش خشم انتفاضه جدید مسجدالاقصی می‌شود.

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل افزود: تداوم شهرک‌سازی صهیونیست‌ها، تلاش برای عادی‌سازی روابط سعودی، امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی و یهودی‌سازی قدس شریف سه عنصری است که صهیونیست‌ها برای تداوم بحران‌سازی در منطقه به کار گرفته‌اند.

302

کد خبر: 881263

وب گردی

وب گردی