ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در جاده هراز و سوادکوه

رفت و آمد تریلر‌ها و همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از صبح امروز در جاده هراز و سوادکوه ممنوع شد.

به گزارش ایسکانیوز،پلیس راه مازندران اعلام کرد رفت و آمد تریلر‌ها و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع خواهد بود.

آمد و شد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت ۸ صبح روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

بر اساس این گزارش آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ازرودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ نیز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.

جاده چالوس امروز یکطرفه می‌شود

پلیس راه فرماندهی مازندران همچنین اعلام کرد آمد و شد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۶ امروز جمعه ۱۷ آذرماه یک طرفه خواهد بود.

آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ آذرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

پلیس راه مازندران اعلام کرد آمد وشد موتور سیکلت‌ها نیز از ساعت ۱۲ امروز پنجشنه تا ۶ صبح شنبه ۱۸ آذرماه جاری از محور‌های چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع خواهد بود

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

902

کد خبر: 881373

وب گردی

وب گردی