تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران در بخش مردان قهرمان جهان شد

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین ایران از قهرمانی زود هنگام تیم ایران در رقابت‌های بخش مردان مسابقات جهانی مکزیک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، علی اصغر رواسی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون گفت: اگرچه یک روز به پایان مسابقات باقی مانده و هنوز یک نماینده ایران به روی تخته نرفته است، اما تیم ملی کشورمان در بخش مردان با کسب 3 نشان طلا، 4 نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.

رواسی افزود: کشورهای دیگر در بخش بانوان نیز نماینده دارند و ایران با وجود اینکه از این امتیاز برخوردار نیست اما در بخش مردان عملکرد خوبی داشت و به مقام قهرمانی رقابت های جهانی مکزیک دست یافت.

چین با مجموع 11 مدال ( 5 طلا، 4 نقره، 2 برنز) همچنان صدر نشین است که از این میان 4 نشان طلا، 3 نقره و یک برنز سهم بانوان این کشور از این مسابقات تا این لحظه بوده و در بخش مردان نیز تیم چین به یک طلا، یک نقره و یک برنز دست یافته و بر این اساس تیم ملی ایران با 3 نشان طلا، 4 نقره و یک برنز در بخش مردان، صدر نشین این مسابقات شد.

در هفتمین و آخرین روزاین مسابقات صمد عباسی، آخرین نماینده کشورمان از ساعت 23 امشب به وقت تهران در رقابت های دسته 65 کیلوگرم با حریفان خود روبرو می شود.

602

کد خبر: 881396

وب گردی

وب گردی