جلال‌الدین رحمت: امت مسلمان برای پیروزی نیازمند وحدت است

عضو مجلس شورای ملی اندونزی گفت: در شرایط کنونی که شاهد جاری شدن خون مسلمانان در کشورهای مختلف هستیم، اقلیت‌ها و مردم بسیاری همچنان به دنبال وحدت و صلح میان مسلمانان هستند.

به گزارش ایسکانیوز، جلال‌الدین رحمت در مراسم اختتامیه سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در تالار ابن‌سینای مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این کنفرانس بین‌المللی اظهار کرد: علمای جهان اسلام در این کنفرانس تعهد دادند تا متحد مانده و به رسالت‌های خود در حوزه وحدت عمل کنند.

وی با بیان اینکه موفقیت هر فرد و امت در گرو خواسته خداوند متعال است، اضافه کرد: امیدواریم با استفاده از آموزه‌های دینی بتوانیم در کنار یکدیگر در راستای تحقق اهداف مورد نظر جهان اسلام گام برداریم.

عضو مجلس شورای ملی اندونزی با تاکید بر اینکه امت مسلمان برای رسیدن به پیروزی و موفقیت نیازمند وحدت است، تصریح کرد: در شرایط کنونی که شاهد جاری شدن خون مسلمانان در کشورهای مختلف هستیم، اقلیت‌ها و مردم بسیاری همچنان به دنبال وحدت و صلح میان مسلمانان هستند.

وی تقویت وحدت جهان اسلام را نیازمند اراده جمعی مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: مسلمانان باید نسبت به آموزه‌های دینی داشته باشند تا بتوانند به عمل به این آموزه‌ها به سمت وحدت و تقریب حرکت کنند.

جلال‌الدین رحمت با اشاره به اینکه در طول تاریخ اسلام مومنان مختلفی جان خود را در مسیر وحدت مسلمانان از دست داده‌اند، عنوان کرد: هر فردی که در مسیر اسلام به شهادت برسد در دنیای آخرت نزد خداوند متعال جایگاهی ویژه خواهد داشت.

503

کد خبر: 881437

وب گردی

وب گردی