"خاموشی‌های پی در پی برق" مردم کهگیلویه و بویراحمد را رنج می‌دهد

سریال دنباله‌دار قطعی مکرر برق در یاسوج با کوچکترین وزرش باد و نم نم باران تمامی ندارد.

به گزارش ایسکانیوز،قطعی مکرر برق در شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد و بویژه شهر یاسوج مرکز استان به سریال‌دنباله‌داری تبدیل شده که آخر این سریال تبدیل به غم و غصه مردم می‌شود.

قطعی مکرر برق در تابستان را با گرمی هوا و افزایش مصرف توجیه می‌کنند و اما با آغاز فصل پاییز و زمستان با کوچکترین ورزش باد و بارش باران نیز شاهد قطعی برق هستیم به گونه‌ای که رفت و آمد غیر منتظره برق میهمان ناخوانده خانواده‌های یاسوجی می‌شود و با خود نیز خسارت‌های را به همراه دارد.

اما مردمی که این روزها در خانواده با چند فرزند بیکار و کلی مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند باید درد خسارت به لوازم برقی از جمله کامپیوتر، تلویزیون، یخچال و ...به دلیل رفت و آمدهای غیر ضروری برق، به دردهای بی پایان خود در سایه بی توجهی مسئولان و متولیان امر اضافه کند.

"خاموشی‌های پی در پی" عنوان سریال‌ دنباله‌دار این روزهای قصه پر غصه مردم شهر یاسوج به دلیل قطعی مکرر برق بوده و به حکایتی تمام نشدنی تبدیل شده زیرا انگار گوش مسئولان شرکت توزیع نیروی برق بدهکار این موضوع نیست.

اسماعیل یوسفی مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بویراحمد با وجود پیگیری‌های مکرر خبرنگار تسنیم حاضر به پاسخگویی نشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قطعی برق را طبیعی خواند و گفت: اینکه با رعد و برق، وزرش باد و طوفان برق قطع شود، طبیعی بوده و این از آسیب‌های شبکه‌ هوایی برق است.

داود راهزادی افزود: شب گذشته به دلیل وزرش باد و طوفان ابتدای شبکه سیم برق به پایه دیگر برخورد و سبب خاموشی شد که این مسئله طبیعی بوده که با این شرایط شاهد خاموشی باشیم.

منبع:تسنیم

902

کد خبر: 881495

وب گردی

وب گردی