برخورد قضایی با عوامل کشتار سگ‌های بلاصاحب در اشتهارد انجام می‌شود

مدیرکل محیط زیست البرز با بیان اینکه گزارش کشتن سگ‌ها به دادستانی اشتهارد ارسال شده است،گفت: با عوامل کشتار این سگ‌ها برخورد قضایی انجام می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز،فردین حکیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد کشتار سگ‌های بلاصاحب در اشتهارد اظهار داشت: کشتن این سگ‌ها باید تابع دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب باشد.

وی با بیان اینکه این دستورالعمل به همه مراجع ابلاغ شده و باید بر اساس این دستورالعمل عمل کنند، افزود: در استان البرز هم این کارگروه فعال است که باید با مسئولیت شهرداری اقدام کنند.

مدیرکل محیط زیست البرز با بیان اینکه کشتن سگ‌های بلاصاحب در اشتهارد برخلاف مفاد دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب انجام شده است، گفت: از آنجاییکه این کار یک اقدام غیرانسانی است و به نوعی می‌تواند خشونت را در سطح جامعه ترویج کند ما این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری کردیم.

وی با بیان اینکه گزارش کشتن سگ‌ها به دادستانی اشتهارد ارسال شده است،گفت: این موضوع عامل ترویج خشونت علیه حیوانات است و علیه این موضوع اعلام جرم کرده‌ایم ضمن اینکه خلأ قانونی در این زمینه داریم.

حکیمی با بیان اینکه با عوامل کشتار این سگ‌ها برخورد قضایی انجام می‌شود،گفت: تحقیقات در مورد این موضوع در حال انجام است و بعد از تحقیقات موضوع مشخص می‌شود.

مدیرکل محیط زیست استان البرز ادامه داد: موضوع بعد از تحقیقات اطلاع‌رسانی شده و طبق قوانین با این افراد برخورد می‌شود.

902

کد خبر: 881505

وب گردی

وب گردی