۹ دستگاه کانکس از همدان به منطقه زلزله زده سرپل ذهاب ارسال شد

مردم همدان در اقدامی خداپسندانه پس از اقامه نماز جمعه، تعدادی کانکس را برای مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال کردند.

به گزارش ایسکانیوز،ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در شهر همدان 9 دستگاه کانکس از همدان برای منطقه زلزله زده سرپل ذهاب ارسال شد این اقدام از طرف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان همدان و به همت مؤسسه مکارم الاخلاق انجام شد تا اندکی از رنج مردم کرمانشاه را بکاهد.

مدیر موسسه قرآنی مکارم الاخلاق در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: امروز 9 دستگاه کانکس از محل کمک‌های مردمی به سرپل ذهاب ارسال می شود که ارزش هر دستگاه 4 میلیون تومان است.

سید حمیدرضا حسینی افزود: کار کمک های جمع مردمی از دو هفته پیش آغاز شده و 36 میلیون تومان جمع آوری شده و باز هم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به موسسه مکارم الاخلاق تحویل دهند، افزود: پیش از این نیز کمک های غیرنقدی شامل اقلام غذایی و گرمایشی به ارزش 40 میلیون تومان در قالب 3 دستگاه تریلی از طرف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و موسسه مکارم الاخلاق به کرمانشاه ارسال شده است.

به گزارش تسنیم، 21 آبان زلزله ای به قدرت 7.3ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند و قدرت این زمین لرزه تا اندازه ای بود که حتی پایتخت ایران را نیز لرزاند.

مردم کرمانشاه نزدیک به یک ماه است که باوجود سرمای هوا در چادر زندگی کرده و قرار است با ساخت کانکس سرپناه موقتی برای آن ها فراهم شود.

902

کد خبر: 881530

وب گردی

وب گردی