انصاری‌فرد: گروه‌مان در جام جهانی سخت و جذاب است اما حریف آسانی نخواهیم بود

مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس یونان به دشواری کار تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ اذعان کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با روزنامه نوا اسپورت یونان گفت: خوشبختانه فصل خوبی برای من است. سرمربی پیشین المپیاکوس (بسنیک هاسی) با من مشکل داشت، اما با تمام احترامی که برایش قائلم کارش را در المپیاکوس تمام کرد. او (بسنیک هاسی) در حال حاضر در تیم المپیاکوس نیست و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. به هر ترتیب هر کسی راه خودش را می‌رود و برای تصمیمش احترام قائلم.

مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس ادامه داد: زمانی که سرمربی جدید تیم المپیاکوس (تاکیس لمونیس) آمد خدا را شکر دوباره به ترکیب اصلی بازگشتم. دوستانم در تیم المپیاکوس بسیار خوب پذیرای من شدند و تحت تأثیر قرار گرفتند. تاکنون شش گل در سوپر لیگ یونان به ثمر رساندم و دو پاس گل دادم. تلاش می‌کنم به این روند خوبم ادامه دهم. انگیزه بزرگی دارم تا موفق شوم و راه حضور دیگر فوتبالیست‌های ایرانی و حتی آسیایی را در تیم المپیاکوس هموار کنم.

انصاری‌فرد درباره عدم حضور نامش در فهرست اروپایی تیم المپیاکوس با تصمیم بسنیک هاسی، سرمربی سابق و صربستانی این تیم گفت: امسال می‌توانستم بازی برابر تیم‌های بارسلونا و یوونتوس را تجربه کنم، اما راهی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا نداشتم. این تصمیم سختی بود و مشکل به سرمربی سابق المپیاکوس باز می‌گردد که مرا انتخاب نکرد. نمی‌خواهم الان درباره مشکلات پیشینم صحبت کنم، زیرا خیلی‌ها از آنها باخبر نیستند. اگر در فهرست اروپایی المپیاکوس قرار می‌گرفتم تجربه بازی با تیم‌های بارسلونا، یوونتوس و حتی اسپورتینگ لیسبون را می‌یافتم. بازی برابر بارسلونا چیز فوق‌العاده‌ای بود که نیمی از تیم ملی اسپانیا در این تیم بازی می‌کنند. اسپورتینگ لیسبون هم دارای بازیکنان برجسته پرتغالی است. این بازی‌ها می‌توانست به من برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران هم کمک کند. من تمامی این بازیکنان را دیدم، اما متأسفانه نمی‌توانستم بازی کنم. امیدوارم در آینده این فرصت برایم فراهم شود.

مهاجم ایرانی درباره انتشار عکسش با بوفون، سنگربان تیم ملی فوتبال ایتالیا اظهار داشت: در زمان گرم کردن دو تیم المپیاکوس و یوونتوس از زمین بازی خارج شدم. بوفون نیز از کنارم گذشت و از او خواهش کردم که عکسی بگیریم. بوفون یکی از اسطوره‌های دنیای فوتبال است و همه عاشقش هستند. بوفون یک بازیکن بی‌نظیر است. وقتی به او پیشنهاد دادم به گرمی استقبال کرد و با هم عکس گرفتیم. من طرفدار بوفون هستم.

انصاری‌فرد در ادامه با اشاره به قرعه ایران در جام جهانی 2018 روسیه خاطرنشان کرد: گروه‌مان بسیار سخت است، اما جذاب. ما یک فرصت تاریخی را پیش روی خود داریم و باید از آن بهره ببریم. تیم‌ها در جام جهانی به سختی شکست خواهند خورد و بر خلاف بازی‌های دوستانه، مسابقات جام جهانی بسیار جدی هستند. حتی برای رونالدو و دیگر بازیکنان فوق‌العاده‌ای که رودرروی ما قرار خواهند گرفت، جام جهانی یک فرصت است. باید از رویارویی با آنها خوشحال باشیم و باید ارزش خود را به جهان فوتبال نشان دهیم. جام جهانی یک اتفاق تاریخی است و باید در شرایط بسیار مطلوبی در این مسابقات شرکت کنیم.

مهاجم المپیاکوس در خاتمه یادآور شد: کارلوس کی‌روش تجربه کار در تیم ملی پرتغال را دارد و می‌داند چطور تیم ایران را مهیای جام جهانی کند. فکر نمی‌کنم که تیم از پیش‌ شکست‌خورده‌ای باشیم. اسپانیا و پرتغال تیم‌های بزرگی هستند و مراکش هم از بازیکنان خوبی برخوردار است. کار آسانی نخواهد بود، اما حریف آسانی هم برای این تیم‌ها نیستیم. همیشه برابر تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم و انگیزه بزرگی داریم. ایران هم‌اکنون حرفه‌ای و دارای تجربه، سازماندهی است. فکر می‌کنم در جام جهانی بتوانیم تیم‌های دیگر را شگفت‌زده کنیم.

602

کد خبر: 881566

وب گردی

وب گردی