تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی  پیروز جدال با بیمه تعاون شد

هفته سوم سوپر لیگ کاراته روز جمعه در سالن غدیر تهران در حالی در حال برگزاری است که دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و بیمه تعاون به دلیل تقابل جوانان با ملی‌پوشان با تجربه از حساسیت بالایی برخوردار بود.

به گزارش ایسکانیوز، دیدارهای هفته سوم سوپر لیگ کاراته روز جمعه در سالن غدیر تهران در حالی در حال برگزاری است که در مهم ترین بازی هفته تیم دانشگاه آزاد به مصاف تیم جوان بیمه تعاون رفت. در بازی نخست مجید حسن‌نیا برای دانشگاه به روی تاتامی رفت و توانست ۸ بر ۵ علی مسکین را شکست دهد و چراغ اول را برای دانشگاه روشن کرد.

در بازی دوم سجاد گنج‌زاده برای دانشگاه آزاد به مصاف صالح اباذری جوان رفت و پس از تساوی یک بر یک با رای داوران پیروز شد. در بازی سوم امیر مهدی‌زاده برای بیمه تعاون به میدان رفت و شانس اول بیمه برای کسب نخستین چراغ پیروزی بود اما مهدی‌زاده در مقابل عبداله ولدی جوان ۱۵ بر ۷ در ۹ ثانیه مانده به پایان بازی مغلوب شد.
در بازی چهارم هامون درفشی‌پور هم نتوانست برای بیمه پیروز کسب کند و ۲ بر ۱ مغلوب سعید علیپور شد. در بازی پنجم علی فداکار چراغ نخست را برای بیمه تعاون روشن کرد و با نتیجه ۷ بر ۴ مقابل مهدی سلطانی به برتری رسید‌
در بازی ششم علی اصغر آسیابری جوان از بیمه تعاون مقابل بهمن عسگری از تیم دانشگاه آزاد قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب عسگری شد.
در بازی هفتم نیز مهدی خدابخش برای دانشگاه به روی تاتامی رفت و مقابل مهدی قراری‌زاده با انگیزه ۸ بر صفر معلوب شد تا در نهایت تیم دانشگاه آزاد با مهره‌های با تجربه خود با نتیجه ۱۹ بر ۱۰ پیروز شود. در بخش کاتای تیمی نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب امیربهادر تدین، روزبه روشنی و سهیل ساجدی‌فر(۴ بر یک) پیروز شد.
سایر دیدار های سوپر لیگ در حال پیگیری است.

602

کد خبر: 881569

وب گردی

وب گردی