صمد عباسی هفتم شد؛ پایان کار نمایندگان ایران با کسب ۸ نشان رنگارنگ

در هفتمین و آخرین روز از رقابت‌های جهانی وزنه برداری معلولین، صمد عباسی به عنوان آخرین نماینده ایران در این مسابقات به روی تخته رفت.

به گزارش ایسکانیوز، صمد عباسی در رقابت‌های دسته 65 کیلوگرم با شش وزنه بردار دیگر به رقابت پرداخت و توانست در حرکت اول وزنه 175 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر ببرد.

وی در حرکت دوم و سوم موفق نشد وزنه های 184 و 187 کیلوگرمی را بالای سر ببرد و با کسب عنوان هفتم به کار خود پایان داد.

عنوان نخست این وزن به نماینده نیجریه با رکورد 220 کیلوگرم تعلق گرفت، نماینده چین با رکورد 193 کیلوگرم نایب قهرمان شد و مدال برنز نیز به نماینده الجزایر با رکورد 188 کیلوگرم رسید.

بر این اساس پرونده رقابت های جهانی وزنه برداری معلولین – مکزیک 2017 با کسب 3 نشان طلا، 4 نقره و یک برنز برای کاروان ایران بسته شد.

تیم ایران در این دوره از مسابقات توانست عنوان قهرمانی در بخش مردان را از آن خود کند اما چین در مجموع زنان و مردان با کسب 12 مدال ( 5 طلا، 5 نقره و 2 برنز) قهرمان مسابقات شد، تیم نیجریه با (5 طلا، 3 نقره و 2 برنز) به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و ایران با 3 طلا، 4 نقره و یک برنز، بدون داشتن ورزشکار در بخش بانوان، به عنوان سوم دست یافت.

تیم های مصر با 5 مدال، مکزیک با 3 مدال و ویتنام با 3 مدال به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

رقابت های جهانی مکزیک از 11 تا 17 آذر ماه به میزبانی مکزیکوسیتی و با حضور نمایندگان 19 کشور برگزار شد و تیم ملی ایران با 14 ملی پوش خود در این رویداد حضور یافت.

602

کد خبر: 881682

وب گردی

وب گردی