دستگیری۱۶ متهم تحت تعقیب در جیرفت

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۶ نفر متهم تحت تعقیب و توقیف ۳۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: در ادامه اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان جیرفت، مأموران انتظامی این شهرستان از نقاط جرم خیز و آلوده طی ۴۸ ساعت گذشته بازرسی به عمل آوردند.

محمدرضایی ضمن تقدیر از همت مضاعف فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی شهرستان جیرفت، افزود: در این راستا ۱۶ متهم تحت تعقیب دستگاه قضایی دستگیر شدند، همچنین ۱۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای پلاک مخدوش به پارکینگ منتقل و شیشه دودی ۱۸ دستگاه خودرو در محل امحاء شد.

وی کشف پنج فقره سرقت و دستگیری سه سارق را از دیگر توفیقات این طرح ۴۸ ساعته ارتقاء نظم و امنیت عمومی عنوان کرد و افزود: ۲۱ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و مدارک قانونی نیز روانه پارکینگ شد.

محمدرضایی عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت هدف از اجرای این طرح ها را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عنوان کرد و با اشاره به نقش مردم در برقراری نظم و امنیت، از شهروندان درخواست کرد: برای اجرای هرچه بهتر این گونه طرح ها با پلیس همکاری کنند.

901

کد خبر: 881693

وب گردی

وب گردی