شهادت یک مامور انتظامی در نهبندان

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از درگیری مسلحانه با اشرار مسلح در شهرستان نهبندان و شهادت یکی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان در این درگیری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردارمجید شجاع صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از افراد شرور و تحت تعقیب منطقه شب گذشته قصد عزیمت به روستای حیدر آباد شهرستان نهبندان را داشت که بلافاصله تیم های عملیاتی از انتظامی استان و شهرستان نهبندان به محل تردد اشرار اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مأموران با شناسایی خودروی متهم در سه راهی روستای حیدرآباد شهرستان نهبندان دستور ایست را دادند، بیان کرد: راننده به دستور ایست مأموران توجهی نکرد و متواری شد.

سردار شجاع ادامه داد: با توجه به وجود زن وکودک در خودروی متهم با اقدامات پلیسی خودرو متوقف و سرنشین جلوی خودرو بلادرنگ به سمت مأموران تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از مجروح شدن سه نفر از ماموران انتظامی استان در این درگیری خبر داد و افزود: بر اثر برخورد تیر مستقیم شرور به گردن و قفسه سینه یکی از این کارکنان،نامبرده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی بیان کرد: استوار یکم «هادی کاردیده» در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار شجاع با بیان اینکه شرور تحت تعقیب در درگیری با مأموران به درک واصل شده است، گفت: عملیات پاکسازی منطقه و شناسایی رابطان اشرار در منطقه ادامه دارد.

901

کد خبر: 881699

وب گردی

وب گردی