ادامه اجرای طرح ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر/انتقال "مجتمع فوریت‌های اجتماعی" به محل جدید

فرماندار تهران از انتقال مجتمع فوریت‌های اجتماعی به محل جدیدی در منطقه 9 خبر داد و گفت: خوشبختانه در مرحله اول یعنی غربالگری در حوزه جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر در سطح شهرستان تهران به خوبی عمل شد و با اختیاراتی که به نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در مجتمع فوریت‌های اجتماعی داده شد توانستیم در همین مجتمع تصمیم گیری‌های لازم را انجام دهیم.

به گزارش ایسکانیوز ،عیسی فرهادی ،در تشریح آخرین جزئیات طرح ساماندهی متکدیان و فعالیت مجتمع فوریت‌های اجتماعی گفت: طرح ساماندهی با قوتی بیش از گذشته در حال انجام است و مجتمع فوریت‌های اجتماعی نیز به زودی به محل جدید خود منتقل خواهد شد.

وی افزود: محل جدید مجتمع فوریت‌های اجتماعی در منطقه 9 واقع شده است که قطعا در این محل با مشارکت سمن‌ها و خیرین به دنبال این هستیم تا ساماندهی بهتری در پایتخت انجام شود و چهره شهر بهتر از گذشته شود.

فرماندار تهران با تاکید بر تحقق مشارکت، تعامل و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط در امر مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مجتمع فوریت‌های اجتماعی گفت: به نظرم بخش اعظم اهدافی که برای این مجتمع پیش بینی شده بود محقق شده اما لازم است که دستگاه‌های ذیربط در امر مقابله با آسیب‌های اجتماعی همکاری بیش از پیش داشته باشند.

وی ادامه داد: بی تردید مقابله با معضل آسیب‌های اجتماعی نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌های ذیربط از جمله بهزیستی، شهرداری، فرمانداری و استانداری تهران و پلیس مبارزه با مواد مخدر است که در مجتمع فوریت‌های اجتماعی ما به دنبال تحقق این تعامل و همکاری هستیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در مرحله اول یعنی غربالگری در حوزه جمع‌آوری متکدیان متجاهر در سطح شهرستان تهران به خوبی عمل شد و با اختیاراتی که به نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در مجتمع فوریت‌های اجتماعی داده شد توانستیم در همین مرکز تصمیم گیری‌های لازم را انجام دهیم. همچنین همکاری‌ خوبی میان دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد با مجتمع فوریت‌های اجتماعی به وجود آمد که منجر به تصمیمات موثر در سطح شهرستان شد. قطعا با انتقال این مجتمع به مکان جدید و افزایش همکاری‌ها تمامی اهداف پیش بینی شده برای این مجتمع محقق خواهد شد.

705

کد خبر: 881704

وب گردی

وب گردی