ورزش، شادابی را به جامعه بر می گرداند و پایه سلامتی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ورزش موضوعی است که شادابی را به جامعه بر می گرداند و به نوعی پایه سلامتی است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیدعباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بازدید از برگزاری مسابقات دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت ویژه آقایان گفت: سلامتی یکی از موضوعات مهمی است که وزارت بهداشت آن را به عنوان متولی امر سلامت دنبال می کند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت بهداشت یکی از بزرگترین مجموعه های اداری در کشور محسوب می شود، تلاش می شود سلامت کارمندان این وزارتخانه و خانواده های آنها با ورودشان به ورزش تضمین شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت، سلامت جامعه را از کارمندانش شروع کرده است، تصریح کرد: ‌کارمندانی که به ورزش می پردازند بهتر و بیشتر به مردم خدمات می دهند.
دکتر موسوی با تاکید بر اینکه اولویت نخست وزارت بهداشت از برگزاری المپپادهای ورزشی، تضمین سلامت روحی و جسمانی است، افزود: ورزش موضوعی است که شادابی را به جامعه بر می گرداند و به نوعی پایه سلامتی است.
وی با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای هر چه بهتر برگزار شدن این دوره از المپیاد گفت: امیدواریم ورزشکاران و همکاران ما از استان های دیگر با خاطرات خوشی به شهرشان بازگردند.

701

کد خبر: 881774

وب گردی

وب گردی