حمایت بیرون مانده‌های بوکس از سرپرست فدراسیون!

جمعی از پیشکسوتان بوکس که مدت هاست جایی در این رشته المپیکی ندارند، در اقدامی عجیب با تهیه و امضای طوماری خواستار حضور دائمی سرپرست فعلی فدراسیون بوکس در این فدراسیون شدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، با نزدیک شدن به مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس که روز پنجم دی ماه برگزار خواهد شد، هر روز اتفاقات جالبی مربوط به این مجمع رخ می دهد.

در جدیدترین اقدام، تعدادی از پیشکسوتان بوکس همراه با عده ای از جوانترها که در گذشته جایی در بدنه فدراسیون و این رشته نداشته اند و اکنون به سرپرست فدراسیون نزدیک شده اند، طوماری را به دست مسئولان ورزش و جوانان رسانده و خواستار باقی ماندن طولانی مدت «افشین داوری» در این فدراسیون شده اند.

این در حالی است که «افشین داوری» سرپرست فعلی فدراسیون که برای حضور در مجمع انتخاباتی ثبت نام کرده است، هنوز صحبت قطعی از حضورش در انتخابات نداشته است. او بارها در مصاحبه های خود از بررسی شرایط برای باقی ماندن در مجمع سخن به میدان آورده و هنوز به صورت صریح نظر نهایی را اعلام نکرده است.

بماند که سرپرست فدراسیون با برگزاری مجمع چند هیات استان که به صورت سرپرست اداره می شد به دنبال افزایش آرای خود در مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس است و شنیده شده مجمع دو هیات استان دیگر هم تا پایان آذر برگزار خواهد شد. این در حالی است که بسیاری از بزرگان بوکس ایران در گفت و گو با رسانه های مختلف کشور خواهان مدیریت یکی از اعضای خانواده بوکس در این فدراسیون شده اند.

با توجه به اتفاقاتی که این روزها در بوکس می افتد، شائبه هایی مبنی بر حمایت وزارت ورزش از سرپرست کنونی فدراسیون مطرح شده و شرایط به گونه ای پیش میرود که هر روز این شایعات بیش از گذشته رنگ واقعیت به خود می گیرد. از وزارت ورزش و جوانان انتظار می رود تا شرایط را برای برگزاری عادلانه مجمع انتخاباتی این فدراسیون فراهم کرده تا بوکس کشورمان به ساحل آرامش برسد.

604

کد خبر: 881796

وب گردی

وب گردی