با اقتدار حریفان را شکست دادیم/  امثال شهید حججی قهرمانان واقعی کشور هستند

سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:عناوینی که ما در این دوره از مسابقات کسب کردیم در حقیقت قهرمانی های کوچکی است در برابر کارها و قهرمانی های بزرگ شهدا، در اصل امثال شهید حججی قهرمانان واقعی کشور هستند .

نعمت خلیفه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در بیست‌ویکمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو اظهار داشت: مسابقات تیمی قهرمانی جهان در کشور ساحل عاج با حضور 8 تیم بزرگ دنیا و ورزشکارانی که دارای رنک المپیکی و جهانی بودند برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی توانست بااقتدار حریفان خود راشکست دهد و بالاتر از تیم های روسیه و کره جنوبی بر سکوی قهرمانی بایستد.

وی در ادامه گفت:این سومین بار بود که تکواندوی ایران توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند. اولین بار در سال 2000، دومین بار در سال 2007 و سومین بار نیز در مسابقات ساحل عاج توانستیم با لطف خدا به این مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد در ادامه بیان کرد: بنده در این دوره از مسابقات به عنوان بهترین مربی و مهدی خدابخشی به عنوان فنی ترین تکواندو کار انتخاب شدیم.

وی در پایان تصریح کرد: عناوینی که ما در این دوره از مسابقات کسب کردیم در حقیقت قهرمانی های کوچکی است در برابر کارها و قهرمانی های بزرگ شهدا، در اصل امثال شهید حججی قهرمانان واقعی کشور هستند.

602

کد خبر: 881805

وب گردی

وب گردی