کاوه: از لیگِ قبلی بیشتر لذت می‌بُردم/ احساسات پتریاشویلی را تحریک کردیم؛ او به ما نگفته بود مصدوم است

مدیرفنی تیم کشتی آزاد ایزی پایپ کاشان گفت: برگزاری لیگ کشتی به صورت قبل بهتر بود؛ آنرا بیشتر دوست داشتم و از رقابت‌هایش لذت می‌بُردم.

به گزارش ایسکانیوز، محسن کاوه بعد از کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان گفت: وی درباره عدم حضورش کنار تشک در هنگام برگزاری رقابت 97 کیلوگرم گفت:‌ مجبور شدم کشتی 97 را رها کنم و برای صحبت با گنو به رختکن بروم.

کاوه در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید مصدومیت پتریاشویلی جدی بوده است عنوان کرد: او یک مشکل آسیب دیدگی از قبل داشت؛ ظاهرا در مسابقات امیدهای جهان از ناحیه دنده دچار مصدومیت شدیدی شده بود که به ما هم نگفته بود. تلاش کردیم طوری مدیریت کنیم تا کشتی نگیرد چون به حضورش در فینال نیاز داشتیم. زمانی که به تیم ملحق شد گفت که دنده‌اش آسیب دیده است به همین خاطر برایش کشتی نگذاشتیم. فکر می‌کردیم کار به کشتی آخر کشیده شود و به پیروزی گنو احتیاج داشتیم؛ شرایط واقعا سختی داشت و نمی‌خواست کشتی بگیرد، اما احساساتش را تحریک کردیم.

مدیرفنی تیم کشتی آزاد ایزی پایپ کاشان درباره سطح رقابت‌ها گفت: سطح مسابقات خوب بود تیم ما هم در لحظات آخر جمع و جور شد و مشکلات زیادی برای حضور در مسابقات داشتیم؛ خوشحالیم بچه‌ها مزد زحماتشان را گرفتند.

کاوه درخصوص حضورش در این تیم عنوان کرد: صحبت‌هایی انجام شد که در کنار این تیم باشیم و کمک کنیم؛ هر جا که کشتی به من نیاز داشته باشد هستم.

وی در مورد اینکه این قهرمانی پاسخ خوبی به حواشی بود که در فینال لیگ ایجاد شد گفت: چقدر خوب است حرفمان را روی تشک بزنیم. اگر بخواهم درباره شکل گیری این تیم حرف بزنم، صحبت زیاد است.

مدیرفنی تیم کشتی آزاد ایزی پایپ کاشان درمورد ناکامی بیمه رازی، عنوان کرد: بیمه رازی به نوعی بدشانسی آورد. این بُرد و باخت‌ها همیشه در کشتی بوده و هست؛ فکر می‌کنم اگر آنها هم می‌ماندند و ادامه می‌دادند قشنگ‌تر بود.

کاوه درخصوص عملکرد الیاسی و نادری، تصریح کرد: تمام مسابقات نزدیک بود؛ الیاسی می‌توانست یکی از برنده‌های ما باشد؛ خوب هم کشتی گرفت و خوب مدیریت کرد، اما در 10 ثانیه آخر کم آورد. محمد نادری نمونه کشتی‌گیری است که اگر بخواهیم بهترین های لیگ را نام ببریم حتما یکی از گزینه ها او می‌تواند باشد. با توجه به سن و سالی که دارد از مهره‌های تاثیرگذار در فینال بود و بسیار بیشتر از خودش نشان داد. او نشان داد در هر سنی می‌توان خوب کشتی گرفت.

وی درباره لیگ کشتی و جام باشگاه‌های جهان گفت: لیگ قبلی بهتر بود؛ آنرا بیشتر دوست داشتم و از رقابت‌هایش لذت می‌بُردم. باید از جام باشگاه‌ها بهتر استفاده کنیم و برای پیشرفت کشتی‌مان از آن استفاده کنیم. چنین مسابقاتی می‌تواند انگیزه‌ای برای حضور بیشتر تماشاگران در سالن مسابقات باشد چون احساس می‌کنم کشتی تماشاگران خودش را خیلی از دست داده است.

602

کد خبر: 881814

وب گردی

وب گردی