فیلیپ لام، کاپیتان افتخاری تیم ملی آلمان شد + عکس

فیلیپ لام، کاپیتان سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، از سوی فدراسیون فوتبال آلمان به عنوان کاپیتان افتخاری تیم ملی این کشور انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز، لام که افتخارات زیادی در طول دوران حضورش در بایرن مونیخ به دست آورد، در سال 2014 با تیم ملی آلمان قهرمان جهان شد.

او که در پایان فصل گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، روز گذشته در مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال آلمان، به عنوان کاپیتان افتخاری مانشافت انتخاب شد. او بعد از فریتز والتر، اووه زیلر، فرانتس بکن باوئر، لوتار ماتئوس و یورگن کلینزمن، ششمین کاپیتان تیم ملی آلمان است که این عنوان را دریافت می کند.

او که 113 بازی برای آلمان انجام داد و 53 بار بازوبند کاپیتانی را به بازو بست، بعد از دریافت این عنوان گفت:" برای من افتخار بزرگی است که در کنار بازیکنانی قرار می گیرم که همیشه تحسین شان کردم و احترام زیادی برای آنها به خاطر دستاوردهای شان قائل هستم.

به عنوان کاپیتان، من همیشه خودم را نماینده تیم می دیدم و این جایزه را هم از طرف همه هم تیمی هایم دریافت می کنم؛ هم تیمی هایی که بدون آنها هرگز به اینجا نمی رسیدم. ما با هم به دستاوردهای ویژه ای رسیدیم."

606

کد خبر: 881840

وب گردی

وب گردی