سومین اجلاس نماز استان بوشهر ۲۲ آذر برگزار می‌شود

رئیس ستاد برگزاری سومین اجلاس نماز استان بوشهر گفت: سومین اجلاس استانی نماز با عنوان "نماز و فضای مجازی" ۲۲ آذرماه در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز،سعید زرین‌فر پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی کمیته‌های اجلاس نماز استان بوشهر با اشاره به تشکیل کمیته‌های پنج‌‌‌گانه اجلاس نماز استان بوشهر اظهار داشت: کمیته‌های علمی، فنی، پشتیبانی، فرهنگی و اطلاع رسانی برای هر چه پربارتر شدن اجلاس استانی نماز در بوشهر تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اجلاس استانی نماز با عنوان "نماز و فضای مجازی" برگزار می‌شود تصریح کرد: شناسایی و تشکیل جلسه با فعالان و نخبگان فضای مجازی برای تولید و توزیع محتواهای نمازی از اهداف مهم این جلسه است.

معاون استاندار بوشهر تولید و نشر محتواهای فاخر نماز در فضای مجازی را از دیگر اهداف برگزاری اجلاس نماز در استان بوشهر برشمرد و بیان کرد: استفاده از تجربیات موفق در زمینه محتواهای نماز در فضای مجازی و ایجاد بانک ایده در این اجلاس پیگیری می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری سومین اجلاس نماز استان بوشهربا تاکید بر فراهم کردن زمینه مشارکت همه آحاد مردم در برگزاری اجلاس نماز استان بوشهر بیان کرد: اجلاس نماز استان بوشهر 22 آذرماه برگزار می‌شود که زمینه حضور همه مردم در این اجلاس فراهم شده است.

زرین‌فر از ارسال 598 اثر به دبیرخانه ستاد برگزاری اجلاس استانی نماز بوشهر خبر داد و گفت: آثار سومین اجلاس استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی در زمینه پوستر الکترونیکی، موشن‌گرافیک، رئال، گیف، استیکر و پادکست‌های صوتی، تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای شامل بازی، سرگرمی، فرهنگی، آموزشی و چند رسانه‌ای است.

وی با بیان اینکه در اجلاس نماز استان بوشهر از آثار برتر تجلیل می‌شود افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از 65 اثر برگزیده با موضوع نماز و فضای مجازی تجلیل می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری سومین اجلاس نماز استان بوشهر تصریح کرد: در اجلاس نماز استان بوشهر ضمن ارائه مقالات و سخنرانی‌های علمی با موضوع "نماز و فضای مجازی" از فعالان و برترین‌های نماز دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تقدیر می‌شود.

902/900

کد خبر: 881901

وب گردی

وب گردی