آمریکا باید منتظر انفجار خشم مسلمانان جهان باشد

حزب مردمی اصلاحات درباره اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تاکید کرد: آمریکا باید منتظر انفجار خشم مسلمانان جهان باشد.

به گزارش ایسکانیوز، حزب مردمی اصلاحات با انتشار بیانیه ای، اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی

آمریکا در خلافی آشکار با قطعنامه های سازمان ملل، عرف بین الملل، تعهدات خود و موازین حقوق بشر به دنیا ثابت کرد نه تنها به هیچ گونه اصولی پایبند نیست، بلکه درک و فهم درستی از وضعیت موجود منطقه و جهان ندارد؛ به همین خاطر حتما باید منتظر انفجار خشم مسلمانان جهان و شاهد ثبات‌زدایی در این منطقه باشد، زیرا اقدام مذکور ثابت کرد که برخورد قهرآمیز با رژیم صهیونیستی تنها راه مقابله با خوی تجاوزگری و توسعه‌طلبی این غده سرطانی منطقه بوده و راه هرگونه توافق پنهانی و گفتگو و مذاکره نهایتاً به بن‌بست ختم خواهد شد.

ترامپ که به شدت نگران آینده سیاسی خود است برای باقی ماندن در مسند ریاست جمهوری ملت فلسطین را به صهیونیست ها فروخت. دنیای اسلام بدون شک در مقابل این توطئه می‌ایستد و صهیونیست‌ها با این کار ضربه‌ی بزرگ‌تری خواهند خورد و فلسطین بدون تردید سرانجام آزاد خواهد شد.»

304

کد خبر: 881908

وب گردی

وب گردی