«آرزوهای بافتنی» به روی صحنه می رود

نمایش «آرزوهای بافتنی» از آثار تقدیر شده بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری بر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز از امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این اثر داستان کلاف بافتنی‌ای است که دیگر شاد نیست و در بازی‌های دوستانش شرکت نمی‌کند. او چیزی در سر دارد که نمی‌تواند به دیگران بگوید؛ برای همین نمی‌خواهد بافته شود. خاله بافتنی متوجه می‌شود که او نگران زندگی بچه‌هایی است که در مناطق کم آب دچار مشکلند و نمی‌داند چه طور به آن‌ها کمک کند.

«آرزوهای بافتنی» به کارگردانی و بازی‌گری کبری مالمیر، سال گذشته لوح تقدیر و تندیس بخش نمایش‌نامه و بازی‌گر نقش اول مرد را در جشنواره همدان دریافت کرده است، ضمن آن‌که بازی‌گر زن آن نیز تقدیر شده است.

مرکز تولید تئاتر کانون از روز یک‌شنبه ۱۹ آذر و در «بخش نسل نو: حمایت از برگزیده جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان» این اثر را به نمایش خواهد گذاشت. استاد مشاور این اثر حسن دادشکر است.

در عین حال، آرزو صدری، عماد عابدی و لیلا بیگوند عروسک‌گردانی این اثر را بر عهده دارند. طراحی و ساخت عروسک بر عهده فرهاد اسماعیلی و کبری مالمیر بوده است. آهنگ‌ساز «آرزوهای بافتنی» سعید جویان‌شاد است.

نویسنده و طراح صحنه این اثر فرهاد اسماعیلی است. اجرا و ساخت دکور را نیز علیرضا حسین‌پور و فرهاد اسماعیلی بر عهده داشته‌اند.

همچنین طراحی پوستر، بنر صحنه و بروشور نمایش «آرزوهای بافتنی» را آرش شریف‌زاده انجام داده و عکاس آن امیر جمال‌پور است.

این نمایش همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت 17 در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

502

کد خبر: 881916

وب گردی

وب گردی