خیریه مجازی/خیریه «باران اهالی رسانه» فعالیت خود را آغاز کرد

جمعی از اهالی رسانه باهدف افزایش مشارکت عمومی در ارائه خدمات عام‌المنفعه و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی – انسانی خیریه و اشاعه این فرهنگ، موسسه باران رسانگاران راه‌اندازی کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، جمعی از فعالان رسانه‌ای با اولویت‌‌های نظیر تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی، تحصیلی و همچنین تأمین هزینه ودیعه، تهیه مواد غذایی، ارزاق پوشاک، ساخت و تجهیز مساجد و ساختمان‌های بهداری و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و ... اقدام به تأسیس موسسه باران رسانگاران کردند.

برپایه این خبر این موسسه پس از اخذ مجوزهای لازم از دستگاه مربوطه بخش اصلی فعالیت خود را در قالب خیریه مجازی «باران اهالی رسانه» همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) آغاز کرده است.

افزایش مشارکت عمومی در ارائه خدمات عام‌المنفعه و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی – انسانی خیریه و اشاعه این فرهنگ، بخشی از اهداف (موسسه باران رسانگاران) یا همان خیریه مجازی «باران اهالی رسانه» است.

خیریه «باران اهالی رسانه» در نظر دارد باهدف تجمیع و جذب مشارکت‌های مردمی به‌ویژه اهالی رسانه فعالیت خود را در بستر فضای مجازی گسترش و به همت خبرنگاران استانی دفاتر خود را در سراسر کشور فعال کند.

برپایه این خبر خیریه «باران اهالی رسانه» با اشاره به توصیه‌ای از حضرت علی (ع) مبنی بر «اِذا اُسْدِیَتْ اِلَیْکَ یَدٌ فَکافِئْها بِما یُرْبى عَلَیْها»(نهج‌البلاغه، ح 59، ص 1114) «هرگاه دست احسانى به‌سوی تو دراز شد آن را با احسانى افزون‌تر، پاداش‌ده» در کانال تلگرامی خود plus_baran@ آورده است که این خیریه برای حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف ازجمله تهیه هزینه‌ ودیعه مسکن، جهیزیه، اجاره عقب‌مانده، بهداشتی و درمانی، تحصیلی، تهیه مواد غذایی و ارزاق، پوشاک، ساخت و تجهیز مساجد و ساختمان‌های بهداری و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و دیگر موارد که از سوی علاقه‌مندان به گسترش این کار نیکو پیشنهاد می‌شود به‌طور رسمی و در راستای تجمیع و ساماندهی فعالیت خود را رسماً آغاز کرده تا ذخیره‌ای برای آخرتمان باشد.

همچنین در بخش دیگری از این متن با تأکید براینکه در این اقدام خداپسندانه میزان مبالغ واریزی به‌هیچ‌عنوان مهم نیست تأکید شده است که در این امر مهم و ضروری اهمیت بر مشارکت عمومی در هر سطحی و توزیع پیام‌ها است.

این خیریه در پایان با اعلام شماره (09228276141) درج لینک جوین تلگرام خود به نشانی https://t.me/joinchat/AAAAAE7eG6z4GGTmI6RY5A و آیدی plus_baran1@ را جهت تبادل دیدگاه‌ به‌عنوان یکی از راه‌های ارتباطی همراهان این حرکت عظیم معرفی کرده است.

قابل‌ذکر است ضمن اینکه تمامی فعالیت‌های خیریه مجازی «باران اهالی رسانه» غیرسیاسی و غیردولتی است این موسسه ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی طبق مفاد اساسنا‌مه فعالیت می‌کند.
علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در کانال خیریه «باران اهالی رسانه» به نشانی https://t.me/plus_baran حمایت خود را از فعالیت‌های این خیریه اعلام کنند.
706

کد خبر: 881919

وب گردی

وب گردی