پوستر «بانو قدس ایران» در آستانه «سینماحقیقت» رونمایی شد

پوستر مستند «بانو قدس ایران» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی رونمایی شد.

به گزارش ایسکانیوز، پوستر مستند «بانو قدس ایران» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی رونمایی شد که این پوستر را مریم عنایتی طراحی کرده است.

«بانو قدس ایران» مستندی درباره زندگی همسر امام خمینی‌(ره) است که در موسسه فرهنگی و هنری عروج فیلم و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه و تولید شده است.

این مستند ۸۰ دقیقه‌ای محصول موسسه عروج فیلم است که با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، صندوق اعتباری هنر و موسسه تبلیغاتی خورشید جماران تولید شده است و برای نخستین بار در یازدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» نمایش داده می شود.

عوامل تولید مستند «بانو قدس ایران» عبارتند از کارگردان و تهیه‌کننده: مصطفی رزاق‌کریمی، پژوهشگران: زهرا بنی‌پور و اعظم بهروز، فیلمبردار: رضا تیموری، صدابردار: شاهین پورداداشی، صداگذار و تدوینگر: محمد پورفر، نویسندگان گفتارمتن: محمدرضا کریمی‌راد و مصطفی رزاق‌کریمی، گوینده متن: مریم واعظ‌پور، آهنگسازان: صبا ندایی و آرمین خیرآبی، مدیر تولید: امیرمحمد اصلاح، دستیار کارگردان: زهرا بنی‌پور، تهیه‌ شده در: موسسه فرهنگی عروج فیلم؛ با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره جهانی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶ با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است در شهر تهران برگزارمی کند.

503

کد خبر: 882004

وب گردی

وب گردی