بیش از ۲۰۰ طلبه و روحانی اهوازی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند

مدیر حوزه‌های عملیه استان خوزستان گفت: بیش از ۲۰۰ طلبه و روحانی اهوازی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور در استان کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش ایسکانیوز،حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود بهرام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهوازاظهار داشت: همزمان با ایام ولادت با سعادت پیامبر اعظم حضرت محمدمصطفی(ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع) طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه اهواز به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی بیان کرد: این طلاب و روحانیون از حوزه‌های علمیه اهواز از جمله مدرسه علی بن ابی طالب(ع)، حوزه فاطمیون، حوزه حضرت ولی‌عصر(عج)، حوزه علمیه و دارالعلم آیت‌الله بهبهانی، حوزه علمیه امام خامنه‌ای و مدرسه الامام خمینی(ره) به کرمانشاه اعزام شدند و اقداماتی را در راستای خدمت به زلزله‌زدگان انجام دادند.

مدیر حوزه‌های عملیه استان خوزستان هدف از اعزام طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه اهواز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را کمک و یاری رساندن به مردم و زلزله‌زدگان این خطه عنوان کرد و افزود: مشاوره دینی و مذهبی از جمله اقداماتی بود که این عزیزان انجام دادند.

وی در همین ارتباط توضیح داد: مردم مناطق زلزله زده بعد از این حادثه دچار مشکلاتی از جمله افسردگی شدند که نیاز است نشست‌هایی با آنها انجام شود و مورد حمایت‌های معنوی قرار بگیرند به همین خاطر و بر اساس اعلام نیازی که صورت گرفت جمعی از طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه شهرستان اهواز به این منظور اعزام شدند.

بهرام‌پور به اقدامات دیگر گروه اعزامی حوزه‌های علمیه اهواز به غرب کشور اشاره کرد و ادامه داد: همچنین تعداد دیگری از طلاب و روحانیون اهوازی به منظور خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز به به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند و به این عزیزان خدمت کردند.

مدیر حوزه‌های عملیه استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این برنامه بیش از 200 طلبه و روحانی حوزه‌های علمیه اهواز به مناطق زلزله‌زده غرب کشور در استان کرمانشاه اعزام شدند.

902

کد خبر: 882124

وب گردی

وب گردی