اقدام رئیس جمهور آمریکا هیچ تغییری در سرزمین مقدس فلسطین ایجاد نخواهد کرد

دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور بیانیه‌ای سالروز انتفاضه اول ملت فلسطین را گرامی داشت و اعلام کرد: اقدام رئیس جمهور نژادپرست آمریکا هیچ تغییری در سرزمین مقدس فلسطین که متعلق به ملت فلسطین و جهان اسلام است ایجاد نخواهد نکرد.

به گزارش ایسکانیوز، در متن بیانیه دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین آمده است: «ملت فلسطین در روز 18 آذر 1366 با قیام علیه اشغال سرزمین مقدس فلسطین توسط صهیونیست های غاصب، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار مبارزات برحق و مشروع خود ثبت کردند. در این روز همه آحاد فلسطین یکپارچه و با دست خالی در اعتراض به جنایت های بی امان و ددمنشانه ارتش تا دندان مسلح صهیونیستی به میدان آمدند وانتفاضه اول معروف به انتفاضه سنگ را خلق کردند.

این بیانیه می افزاید: ملت فلسطین در خلال انتفاضه مقدس خود با تقدیم 3000 شهید اعم از زن و مرد و کودک به آمریکا و اروپا ثابت کردند که وجود دارند و برای تحقق حقوق مشروع لحظه ای ساکت نخواهند نشست، چنانچه غاصبان مهد انبیاء و رسولان محبت و انسانیت، برگ دیگری از تاریخ سراسر ترور، وحشی گری، جنایت علیه بشریت و انسان های مظلوم و بی پناه را به نام خود ثبت کردند.
دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در این بیانیه تصریح کرده است: ملت های جهان در خلال انتفاضه سنگ، عمق سیاست های ضدبشریت صهیونیست های نازی و حجم حمایت های شیطان بزرگ از صهیونیست های غاصب را درک کرده و فهمیدند ملت مظلوم فلسطین در سایه سکوت و عدم حضور کشورهای عربی و سازمان های بین المللی مدعی حقوق فلسطین و بشریت، برای حمایت از خود در مقابل ظلم، ستم، تبعیض، بی کاری و فقرمطلق ناشی از اشغالگری به پا خاستند تا به حقوق مشروع خود دست یابند.
در این بیانیه همچنین آمده است: دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در سالروز انتفاضه مقدس و قهرمانانه ملت فلسطین که با خیانت دیگری همانند اعلامیه بالفور و این مرتبه توسط رئیس جمهور آمریکا مصادف وهمزمان شده است، نهضت و قیام ملت قهرمان و ظلم ستیز فلسطین را به همه ملت های اسلامی و عربی حامی فلسطین تبریک و تهنیت می گوید و با درود به روح پاک شهیدان انتفاضه اول و دوران مبارزات ملت فلسطین، ایمان دارد که اقدام رئیس جمهور نژادپرست آمریکا هیچ تغییری در وضعیت قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین که متعلق به ملت فلسطین و جهان اسلام است ایجاد نخواهد نکرد.
در این بیانیه اشاره شده است: رژیم نامشروع صهیونیستی نیز که چند صباحی با چکمه های نظامی، ساحت مقدس این سرزمین را لوث و اشغال کرده در نهایت با انتفاضه یکپارچه ملت فلسطین و ملت های اسلامی و آزدایخواه آزاد خواهد شد و به آغوش جهان اسلام بازخواهد گشت و آن روز چندان دور نیست؛ «الیس الصبح بقریب».

301

کد خبر: 882176

وب گردی

وب گردی