پیام تبریک منظری توکلی به نماینده جدید ولی فقیه در استان کرمان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین دکترعلیدادی را به سمت نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه‌ شهر کرمان تبریک و دوام توفیقات ایشان را از خداوند منان خواستار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان انتخاب نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه کرمان را به ایشان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی
حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکترعلیدادی سلیمانی دامت افاضاته
با سلام و تحیت
احتراماً، حسن اعتماد و انتخاب رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به عنوان "نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه شهر کرمان" را تبریک عرض نموده و دوام توفیقات حضرتعالی در تحقق سیاست های تعیین شده از سوی معظم له را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
بر خود فرض می‌دانم ضمن مباهات به فرمایش‌های اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مردم کرمان، به تأسی از منویات و اشاره مستقیم ایشان به دانشگاهیان، فرزانگان و جوانان مومن، آمادگی حضور انقلابی جامعه دانشگاه آزاد اسلامی استان را محضرتان اعلام دارم. رجاء واثق دارم با توجه به این رابطه تنگاتنگ وهمواره، با روحانیت معظم به‌ویژه نمایندگی محترم ولی فقیه، حضور حضرتعالی و رهنمودهای ارزنده‌تان برای خدمتگزاران مردم در استان و جامعه دانشگاهی، راهگشا خواهد بود.
حمداله منظری توکلی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان

کد خبر: 882248

وب گردی

وب گردی