محمودزاده: بزرگترین مشکل لیگ یک نداشتن ورزشگاه های استاندارد است/ باشگاه ها بدهی های خود را جدی بگیرند

مسوول لیگ دسته اول گفت: بزرگترین دغدغه و مشکل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نبود چمن مناسب و ورزشگاه های استاندارد است.

به گزارش ایسکانیوز، فریبرز محمودزاده در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد رقابت های نیم فصل اول لیگ دسته یک گفت: بازی ها از مرداد 96 آغاز شد سعی کردیم نظم مسابقات در دستور کار قرار بدهیم. تقویم بازی ها را با کمترین خلل برگزار کردیم و روز پنجشنبه نیز بازی ملوان و مس رفسنجان که به دلیل شرایط آب و هوایی لغو شده برگزار می شود. مهم ترین دغدغه ما در فدراسیون و سازمان لیگ بحث زیر ساخت ها و امکانات ورزشگاه هاست بخصوص در لیگ دسته اول، نبود ورزشگاه های استاندارد از مهم ترین دغدغه های ماست. در شیراز ورزشگاه 50 هزار نفری آماده بهره برداری است اما چمن ورزشگاه آماده نشده و چمن آسیب دید و نتوانستیم از این ورزشگاه استاندارد و بین المللی استفاده کنیم.

وی افزود: تیرماه سال جاری از شیراز بازدید کردیم و با رئیس هیات فوتبال و مسئولان ورزش استان جلسه داشتیم و قرار بود این ورزشگاه مهرماه افتتاح شود که این اتفاق رخ نداد. اگر بخواهیم بگوییم همه چیز خوب است و فقط تعریف کنیم کاری پیش نمی رود کارهای ما هم دچا نقص و ضعف هست. مدیران باشگاه ها و سرمربیان گلایه مندی از برگزاری تقویم مسابقات لیگ دسته اول ندارند اما در بخش سخت افزار مشکل داریم. سازمان لیگ نمی تواند در بخش سخت افزاری ورود کند و بودجه ای هم برای این کار ندارد و کار ما در این سازمان نرم افزاری است.

محمودزاده در مورد زمان نقل و انتقالات نیم فصل در لیگ برتر و لیگ دسته اول اظهار داشت: نقل و انتقالات از 30 آذر شروع و 28 دی ماه ادامه خواهد داشت. زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 28 آذر آغاز و روز 26 دی به پایان می رسد. دو روز فاصله در لیگ برتر و لیگ دسته اول برای این است که اگر بازیکنی نتوانست به لیگ برتر برود در این مدت زمان به تیمی از لیگ دسته اول برود.

وی با اشاره به بدهی های باشگاه ها و پرونده های شکایت بازیکنان خارجی گفت: خواهش می کنم باشگاه ها این مساله را جدی بگیرند. کاهش 6 امتیاز از پدیده نمونه آشکاری است. از ابتدای فصل وثوق احمدی با باشگاه پدیده مکاتبه و اعلام کرد این باشگاه نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد و دیدید که پدیده بازیکن خارجی هم جذب نکرد. در نیم فصل نقل و انتقالات هم باشگاه های بدهکار نمی توانند بازیکن جذب کنند به شرطی که 20 درصد از مبلغ قراردادشان را بپردازند و بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان جذب شده جدید را هم به عنوان بدهی ها بپردازند.

602

کد خبر: 882270

وب گردی

وب گردی