پورشیب: دانشگاه آزاد اسلامی  لیاقت تکرار قهرمانی در سوپرلیگ کاراته را دارد/برادرم جرقه‌ای بود که می‌توانست شعله‌ور شود

کاراته‌کا عضو تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: روز جمعه نشان دادیم هنوز هم بهترین تیم سوپرلیگ هستیم و با تمام احترامی که برای دیگر تیم‌ها قائل هستم باید بگویم تیم دانشگاه آزاد اسلامی لیاقت تکرار قهرمانی را دارد.

به گزارش ایسکانیوز، ذبیح‌الله پورشیب ، در مورد دلیل حضور نداشتن در هفته سوم مسابقات سوپر لیگ کاراته، اظهارداشت: به خاطر آسیب‌دیدگی که در تمرینات تیم دانشگاه آزاد برایم رخ داد، مربیان و کادر فنی تصمیم گرفتند که این هفته در ترکیب اصلی تیم نباشم به این دلیل که ما هفته‌های حساس و مهمی را پیش رو داریم، با حضور در مسابقات هفته سوم احتمال داشت این آسیب‌ دیدگی تشدید شود و در ادامه مسابقات در ترکیب تیم نباشم به همین دلیل در هفته سوم مسابقات سوپر لیگ در کنار تیم بودم و در ترکیب حضور نداشتم.

پورشیب در پاسخ به این سوال که گویا دیدار بسیار حساسی را با تیم تعاون داشتید، گفت: در هفته سوم یک دیدار بسیار حساس با تیم تعاون داشتیم، زمانی که اردوها برای هفته سوم آغاز شد ما می‌دانستیم که این هفته بازی حساسی را پیش رو داریم و باید تلاش کنیم که برنده این دیدار شویم و کسب امتیاز به هفته آخر کشیده نشود. تیم ما کادر فنی خیلی خوب و منسجمی دارد، با نفرات خوبی که در ترکیب داریم؛ مقابل تیم تعاون باید مبارزه می‌کردیم، آنها یک تیم پرمهره‌ و با بازیکنان باانگیزه و عنوان‌دار را در اختیار دارند و ما مقابل این تیم فقط برد می‌خواستیم البته ما برای برد به سالن مسابقات آمده بودیم. روز جمعه نشان دادیم هنوز هم بهترین تیم سوپرلیگ هستیم و با تمام احترامی که برای دیگر تیم‌ها قائل هستم باید بگویم تیم دانشگاه آزاد لیاقت تکرار قهرمانی را دارد.

پورشیب در پاسخ به این سوال که شرایط برادر شما در تیم رعد به چه صورت است، عنوان کرد: مهرداد برادرم خیلی زودتر از اینها می‌توانست مطرح شود اما متأسفانه چندسال گذشته شرایط‌هایی برای او پیش آمد که نتوانست خودش را نشان دهد، هر زمانی که او خودش را نشان داد به مهرداد بها نمی‌دادند و فرصتی برای او ایجاد نمی‌شد. مثلاً اوج کار او سال ۹۳ بود که خیلی خوب کار کرد اما متأسفانه فرصتی پیدا نکرد تا توانایی‌های خود را اثبات کند.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که آیا دلیل رشد نکردن مهرداد به خاطر حضور شما در کاراته است، گفت: نمی‌دانم، اما باید به این نکته اشاره کنم که یک زمانی حسن و حسین روحانی فیکس تیم ملی بودند، برادران حیدری و برادران حسنی‌پور هم عضو تیم ملی بودند اما متاسفانه این فرصت تا به امروز به ما دست نداده که عضو تیم ملی باشیم، مهرداد جرقه‌ای بود که می‌توانست که شعله‌ور شود اما هیچوقت به او فرصت داده نشد، البته هنوز هم دیر نشده است، او ۲۵ ساله است و می‌تواند به حقش برسد.

کاپیتان تیم ملی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امیدوارم مهرداد به قدری خوب کار کند، با انگیزه مثل همیشه تلاش کند تا کادر فنی تیم ملی که مثل همیشه حق را به حق‌دار می‌دهد این بار هم مهرداد آنها را مجاب کند و به پیراهن تیم ملی برسد.

پورشیب در پاسخ به این سوال که گویا برای اعزام به نخستین مرحله مسابقات لیگ کاراته‌وان در سال ۲۰۱۸ قرار است هفته آینده اردوهای تیم ملی شروع شود، عنوان کرد: ان شاءالله هفته آینده اردوی تیم ملی شروع می‌شود و امیدوارم که با توجه به المپیکی شدن کاراته این رشته هم نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر، با برنامه‌ریزی‌تر بتواند برنامه‌های سالیانه خود را اجرا کند. از جمله برگزاری اردوهای تیم ملی، اردوهای مناسب و منضبط برای ملی پوشان، اعزام به مسابقات برای رویدادهای مهم از قبل تعیین شده باشد. این توانایی را در فرجی و تیمی که در رأس فدراسیون هستند بتوانند یک برنامه منظم را فراهم کنند تا کادر فنی تیم ملی بدون هیچ دغدغه فکری به تمرینات بپردازند. ما برای تکرار موفقیت‌های چند سال اخیر که با همین نفرات (تیم‌های بزرگسالان و امید و کادر فنی) به دست آمده امیدوار هستیم تا با حمایت‌های فدراسیون تیم ایران بتواند بهترین نتیجه را در مسابقات پیش رو کسب کند.

منبع : فارس

602

کد خبر: 882285

وب گردی

وب گردی