جعفری: نتیجه مقابل سیرجان شاهکار بود/داوران دقت کنند تا دست مربیان خالی نباشد

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: هنوز اول راه هستیم اما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم بتوانیم امسال عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال شهرداری بم مدعی عنوان قهرمانی موفق شد روز جمعه در دیدار حساس با شهرداری سیرجان 3 بر صفر به برتری برسد و جایگاه خود را در صدر جدول محکم‌تر کند. این تیم آخر این هفته در بازی مهم دیگر به مصاف راه‌یاب ملل سنندج می‌رود.

مرضیه جعفری، درباره بازی با شهرداری سیرجان، اظهار داشت: سیرجان تیم خوبی است. این تیم بازیکنانی را در تیم ملی دارد که مدت‌ها کنار هم بودند و حالا در سیرجان هستند. در بازی مقابل ما هم خوب ظاهر شدند بنابراین نمی‌توانم بگویم ما خوب بودیم یا آنها اما ما از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم.

وی افزود: همه تلاش ما این بود که در این دیدار برنده شویم. اول کمک خدا بود و بعد هم همت بازیکنان که برنده این دیدار شدیم. نتیجه 3 بر صفر شاهکار بازیکنان بود. ما روز جمعه این هفته بازی سخت دیگری داریم و باید مقابل راه‌یاب ملل سنندج بازی کنیم. این تیم مقابل سیرجان به برتری رسیده بود از طرفی شرایط سختی به خاطر وضعیت آب و هوا در سنندج خواهیم داشت.

جعفری ادامه داد: ما هنوز اول راه هستیم، امسال همه تیم‌ها خوب بسته شده‌اند. حتی در دیدار با تیم‌هایی که برخی می‌کردند بتوانیم به راحتی شکست‌شان دهیم دچار مشکل شدیم. تمام تلاش ما این است بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

سرمربی شهرداری بم درباره داوری دیدار تیمش با شهرداری سیرجان عنوان کرد: داوری خوب بود اما خواهش من از همه داوران این است به بضاعت مربیان هم نگاه کنند که چگونه بازیکنان را کنار هم جمع می‌کنند، بنابراین در دادن کارت زرد دقت کنند تا دستمان خالی نباشد.

جعفری همچنین درباره تقویت تیمش در نیم‌فصل گفت: تیم خوبی داریم و فکر نمی‌کنم بخواهیم بازیکنی جذب کنیم.

601

کد خبر: 882332

وب گردی

وب گردی