جلالی راد: شوک بزرگی به تیم ما وارد شد/ با قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: کسر 6 امتیاز شوک بزرگی به تیم وارد و همه ما را ناراحت کرد.

سعید جلالی‌ راد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص دیدارهای نیم فصل اول لیگ هفدهم اظهار داشت: تیم ما در نیم فصل اول عملکرد خیلی خوبی داشت و هواداران ما از نتایج ما رضایت داشته و خوش حال بودند؛ ما بازی های زیبایی را به نمایش گذاشتیم و در کنار برگزاری دیدارهای جذاب نتیجه هم گرفتیم، اما متاسفانه کسر شش امتیاز حسابی خوشحالی ما را خراب کرد.

وی درباره جریمه کسر 6 امتیاز توسط فیفا گفت: اصلاً انتظار چنین حکمی را نداشتیم و نمی‌دانم چه باید بگویم، ما بازی به بازی برنامه ریزی کردیم پیش رفتیم تا امتیاز جمع کنیم و از مدعیان بالای جدول باشیم، این اتفاق شوک بزرگی به تیم وارد کرد همه ما را ناراحت کرد. اما ما با تمام قوا برای نیم فصل دوم آماده خواهیم شد و این موضوع نباید مانع پیشرفت ما شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده مشهد در خانمه عنوان کرد: در تعطیلات نیم فصل سعی می کنیم از لحاظ روحی خودمان را آماده کنیم چون این مسئله تیم ما را حسابی برهم ریخته و باید هرچه سریعتر این موضوع را فراموش کنیم تا در ادامه رقابت ها موفق باشیم. در تعطیلات قصد داریم چند بازی تدارکاتی برگزار کنیم و شرایط را برای حضوری مقتدر در لیگ برتر آماده سازیم.

601

کد خبر: 882424

وب گردی

وب گردی