بیکاری امان جوانان را بریده است

نماینده مردم پل دختر در مجلس گفت: بیکاری امان جوانان را بریده است همان مردمی که در شهرها و روستاها از نعمت‌های انقلاب اسلامی کمترین بهره را برده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، سیدحمیدرضا کاظمی در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اقدام ترامپ در پذیرش رسمی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت این رژیم را به شدت محکوم کرد.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی با شکرگزاری از پایان داعش ابراز امیدواری کرد: ایدئولوژی تنفربرانگیز داعش نیز به زباله‌دان تاریخ بپیوندد.

وی از مسئولان، وزارخانه‌ها و سازمانها پرسید که برای بهرمندی مردم استان لرستان و شهرستان پلدختر چه کرده‌اند؟

نماینده مردم پلدختر در مجلس خواستار توجه ویژه به مردم مناطق کم‌برخوردار و خانواده‌های با چندین جوان بیکار شد و افزود: بخشی از مردم پلدختر برای شرمنده نبودن در برابر خانواده خود به مناطق دورافتاده سفر کرده‌اند تا شاید بتوانند شغلی را برای خود دست و پا کنند و شرمنده خانواده‌شان نشوند.

کاظمی توسعه نامتوازن استان‌ها، تخریب بیش از حد محیط زیست، اضمحلال روستاها و افزایش حاشیه‌نشینی‌ها را نشان از عدم تعادل در توزیع مناسب در شهرها و حاشیه‌های آنها دانست و از رییس سازمان برنامه و بودجه خواست فکری اساسی برای این مسئله کند.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی متذکر شد: چند برابر شدن استان‌های برخوردار از دیگر مناطق کشور موجب بی‌توجهی به موضوع علمی آمایش سرزمینی شده است که نتیجه آن محروم‌تر شدن استان‌ها و شهرستان‌های محروم بوده است. آقای رییس‌جمهور شهرستان پلدختر به ناحق عقب نگهداشته شده است. عدالت حکم می‌کند عقب ماندگی‌ها را جبران کنید. سهم خودمان را بدهید همان سهمی که از ما دریغ شده است.

وی با اشاره به ابرچالش‌های کشور،‌ گفت: بیکاری، فقر، محیط زیست و نبود زیرساخت‌های جاده‌ای و ریلی برای استان محروم لرستان سهمگین‌تر از سایر مناطق کشورها بوده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس با اشاره به ظرفیت‌های خدادادی استان لرستان، گفت: لرستان با دارا بودن منابع آبی و خاکی مناسب، شایسته این همه بی‌توجهی نیست. چهارمین استان آبی کشوریم اما نگران حقابه کشاورزی استان هستیم. پروژه‌های آبی بیش از یک دهه است منتظر بودجه هستند. آقای اردکانیان مشکلات اجرایی سد معشوره استان لرستان را رفع کنید.

304

کد خبر: 882487

وب گردی

وب گردی